فرمانده انتظامی ایلام؛
فرمانده انتظامی ایلام گفت: در شش ماهه سال جاری بیش از ششصد و بیست میلیارد ریال کالای قاچاق کشف تعداد ۴۵۷ نفر دستگیر و تعداد ۲۵۰ خودرو متعلق به قاچاقچیان توقیف و روانه پارکینگ شده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ 05 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی استان در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه اظهار داشت :ازحضور رسانه ها و خبرنگاران بعنوان نماینده مردم در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان باعث دلگرمی و سنگینی مسئولیت و انجام وظیفه و باعث ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف نیروهای پلیس خواهد شد

وی افزود :پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس شعار هفته فراجا  است و این نمودی ازمردمداری پلیس است. 

سردار القاصی مهر یادآور شد:حضور بیش از یکماه پلیس درایام اربعین در مهران و سراسر استان، برپایی ۴موکب، بیمارستان صحرایی صدور شبانه روزی گذر نامه و خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور در ایان اربعین گوشه ای خدمات پلیس در دوماه گذشته بوده است.

وی بیان داشت :مدیریت اصولی حوادث دو هفته گذشته توسط پلیس به همراهی مردم و رسانه ها و تشکر مردم از رسانه ها باعث انگیزه مضاعف در خدمت رسانی و درخدمت مردم بودن و خط قرمز پلیس آسایش وامنیت مردم و خدمت رسانی است. 

فرمانده انتظامی استان ایلام  با اشاره به اینکه شهادت نیروهای پلیس و مجروحیت آنها  نشانه ی این مظلومیت نیرو است افزود:ماجانمان را برای آرامش و اسایش مردم می دهیم و ثبات امنیت از وجود مصادیق مهم در نیروی انتظامی است. 

وی یادآور شد:بیش از۸ هزارتماس مردمی ۱۹۷در ۶ماهه گذشته داشته ایم که ۴هزار تماس مردمی بر تشکر مردم ازپلیس بوده است.

وی به صدور۶هزار ۸۵۰ گذرنامه توسط پلیس استان در اربعین اشاره کرد و افزود: و همچنین برای خدمت رسانی به مردم و فراهم شدن زمینه تشرف آن ها به زیارت عتبات عالیات بیش از ٩هزار ۵۰۰گذر موقت در ایام اربعین صادر شد. 

سردار القاصی مهر  بیان داشت: توزیع روزانه ۲۰هزار پرس غدا، حضور ۲۵۰ نفر مجموعه پزشکی در بهداری فراجا، مراجعه۷هزار زائر به بهداری نیروی انتظامی در مهران؛توزیع روزانه آب معدنی به زائران ازخدمات فراجا در ایام اربعین بود

وی افزود:۳ونیم میلیون نفر رفت و آمد زائر از مهران داشته ایم و به معنای واقعی مردم استان ایلام خادمین زائرین اربعین هستند و جای تشکر ویژه از مردم است

فرمانده انتظامی استان ایلام  بیان داشت:۱۳هزار پرونده  به معاونت اجتماعی ارجاع که  ۸هزار به مدد کار اجتماعی ارجاع و بیش از ۶هزار پرونده در حوزه اجتماعی به صلح وسازش ختم شده است

وی به افزایش ۱۰درصدی جرائم اینترنتی  نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود:از  اصحاب رسانه  و خبرنگاران می خواهیم با همکاری پلیس فتا مردم را نسبت به پیشگیری  و آگاه سازی کمک کنند.

به گفته سردار القاصی مهر میانگین سن متهمین اینترنتی خیلی پائین  بوده که این موضوع  هشداری جدی بر ای خانواده هاست که بیشتر مواظب و مراقب  فرزندان خود باشند.

وی بیان داشت:در بحث مواد مخدر با کمک رسانه ها معتادین جمع آوری شدند و ۲۵۰نفر جمع اوری شده اند و  ۴۷۳ نفر از فروسندگان خرده فروشان  نیز جمع آوری و دستگیر شده اند. 

سردار القاصی مهر  خاطر نشان کرد: سامانه ۸۴۱۱۰را برای ناشنوایان راه اندازی کرده ایم که در سامانه ۱۱۰  بیش از ۱میلیون تماس داشته ایم و از این تعداد بیش از  ۵۶۰ هزار عملیاتی شده است. 

وی افزود: در بحث تصادفات در درون شهری ۳۴ درصد کاهش و برون شهری افزایش داشته ایم که لازم است رفع موانع حادثه خیز توسط مدیران مربوطه در اولویت آنها باشد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار