معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام،
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت :دانشجویان در رشته‌های دکترای حرفه‌ای پزشکی و دندانپزشکی، دکترای تخصصی (phd پژوهشی)، دستیاری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی به تحصیل خواهند پرداخت.
کد خبر: ۱۰۷۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ 05 October 2022

به گزارش  تابناک ایلام ، جهانگیر عبدی مطرح  داشت: تعداد کل دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی ایلام تعداد ۲۸۹۳ نفر و تعداد اعضای هیئت علمی نیز ۲۱۰ نفر می‌باشد.

وی گفت : از دانشجویان ورودی جدید امسال، ۵۶۵ دانشجو از طریق کنکور سراسری، ۱۴ دانشجو در رشته‌های دستیاری اطفال و داخلی، ۴۲ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، ۳۳ دانشجوی بین الملل و ۱۵۱ دانشجو نیز در مقطع کارشناسی ناپیوسته در این دانشگاه پذیرش شده‌اند.

 عبدی ادامه داد : امسال خوشبختانه سه مرکز آموزش عالی سلامت در شهرستان‌های دهلران، آبدانان و دره‌شهر راه‌اندازی گردیده و ۵ رشته به مجموعه رشته‌های تحصیلی دانشگاه نیز اضافه شده است.

وی  گفت : در سال تحصیلی جدید در مرکز آموزش عالی سلامت شهرستان دهلران رشته‌های کارشناسی پرستاری، کاردانی مبارزه با بیماری‌ها و کاردانی بهداشت خانواده و در مرکز آموزش عالی سلامت شهرستان آبدانان رشته کاردانی مبارزه با بیماری‌ها و در مرکز آموزش عالی سلامت شهرستان دره شهر نیز کاردانی بهداشت خانواده آغاز به کار خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار