نماینده ولی فقیه در استان ؛
امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه کار در بهزیستی و خدمت به محرومان بسیار با ارزش است، گفت: نگهداری از سالمندان مدال افتخاری برای این سازمان است.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹ 04 October 2022

به‌ گزارش  تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در حاشیه بازدید از مرکز سالمندان آرامش شهرستان ایوان با گرامیداشت هفته سالمندان، اظهار کرد: سالمندان افرادی هستند که در زمان جوانی خود توانمند بوده و متناسب با توانمندی که داشته اند به جامعه خدمت کرده اند.

وی با بیان اینکه شرایطی برای برخی از سالمندان به وجود آمده که توانایی خود را از دست داده اند و نیاز به سرپرستی و نگهداری دارند، ابراز کرد: عمده سالمندان از نعمت خانواده برخوردار بوده و فرزندان و بستگان از آنان نگهداری می کنند و خوشبختانه جامعه ما جامعه ای است که برای سالمندان احترام ویژه ای قائل هستند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: برخی از سالمندان با توجه به شرایط اجتماعی که داشته اند از این نعمت محروم و در سرای سالمندان زندگی می کنند و نگهداری و تکریم این عزیزان افتخاری برای سازمان بهزیستی است که باید قدر این نعمت را بدانند و در تکریم این عزیزان تلاش کنند.

کریمی تبار با اشاره به بازدید از مرکز توانبخشی سالمندان شهرستان ایوان، گفت: امروز توفیقی شد به همراه مسئولان اجرایی و فرهنگی شهرستان ایوان و بهزیستی در خدمت این عزیزان باشیم و با سالمندان این مرکز از نزدیک دیدار و گفت و گو داشته باشیم.

وی یادآور شد: سالمندان روحیه و نشاط خوبی داشتند و فضا نگهداری این عزیزان هم فضای مناسبی است و امید است روزگار خوشی در اینجا سپری کنند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: تکریم سالمندان و برآورده کردن نیازهای این عزیزان بر ما لازم است و امید است که مدتی که در اینجا مهمان هستند به آنها خوش بگذرد که این عزیزان در زمان جوانی خود به جامعه و کشور خدمت کرده اند و امروز نیاز به مساعدت و کمک دارند.

حجت الاسلام با تاکید بر فرهنگ سازی تکریم سالمندان در جامعه، خاطرنشان کرد: احترام گذاشتن بر این عزیزان لازم است و این خدمات باید به گونه ای باشد که این عزیزان در سرای سالمندان احساس غربت نکنند و مشکلات آنان به نحو مطلوب رسیدگی شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار