رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام:
رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: در نظر داریم تا پایان سال برای یک هزار و ۶۲۲ نفر در بخش کشاورزی استان شغل ایجاد شود که تحولی عظیم در کاهش نرخ بیکاری دارد.
کد خبر: ۱۰۷۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵ 03 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ آذرنوش عموزاده رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام بیان داشت: بررسی همه جانبه الگوی کشت، بافت خاک، کیفیت آب توسط متخصصان و مراکز تحقیقاتی در زیر بخش های باغبانی امری حیاتی است و ریل بندی بخش باغبانی استان را به مسیری منطقی هدایت می کنند. 

وی افزود: در نظر داریم تا پایان سال برای یک هزار و ۶۲۲ نفر در بخش کشاورزی استان شغل ایجاد شود که تحولی عظیم در کاهش نرخ بیکاری استان دارد. 

رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام با بیان این که کشاورزی مهم ترین بخش اشتغالزایی در استان ایلام به شمار می رود تصریح کرد: اولویت جهاد کشاورزی برای توسعه طرح های کشاورزی برای اشتغال شامل توسعه باغات، گیاهان دارویی و مجتمع های گلخانه ای در اراضی مستعد ملی در سال جاری با توجه به برنامه ابلاغی وزارت توسط مدیریت باغبانی و اداره کل منابع طبیعی استان انجام می شود. 

عمو زاده گفت: در سال جاری تعهد سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در بخش اشتغال ۷۹۱ نفر بوده است. 

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا شهریور ماه برای ۹۰۹ نفر در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و دامپروری شغل ایجاد شده که از رشد ۱۱۵ درصدی برخوردار است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار