معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت : به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی در واحدهای نانوایی شهرستان ارومیه ، بازرسان مقیم در این واحدها مستقر می شوند.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰ 01 October 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نادر رحیمی در جلسه هماهنگی استقرار بازرسان مقیم نانوایی های شهرستان ارومیه که با حضور فرماندار و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در محل سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد، با اعلام این خبرافزود: هیچ مشکلی در تامین آرد واحدهای نانوایی در استان وجود ندارد و حتی سهمیه های تخصیصی بیش از گذشته بوده و در صورت نیاز با استقرار بازرسان مقیم در واحدهای نانوایی شهرستان ارومیه سهمیه آرد واحدهای نانوایی نیز افزایش خواهد یافت.

 

رحیمی با اشاره به اعطای حکم 48 نفر از بازرسان مقیم نانوایی در این جلسه ، اظهار کرد: اختلاف قیمت بین آرد یارانه ای و آرد آزاد باعث وقوع تخلف در برخی از واحدهای نانوایی می شود که جهت برخود جدی تر با این موضوع ناظرین مقیم در واحدهای نانوایی شهرستان ارومیه مستقر می شوند.

 

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت : پس از اعلام رسمی و همزمان با سراسر کشور، استفاده از کارت‌های هوشمند نان در واحد‌های نانوایی الزامی شده است و اگر واحدی از این سیستم هوشمند استفاده نکند این اقدام موجب کاهش سهمیه آن خواهد شد.

 

وی با اشاره به یارانه و هزینه قابل توجه دولت در بخش آرد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم در نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن  124و 135 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار