مدیرکل بیمه سلامت ایلام ؛
مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: هم اکنون ۳۱۰ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
کد خبر: ۱۰۶۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ 01 October 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالدین رحیمی اظهار داشت: تمامی افراد فاقد بیمه به صورت رایگان بیمه می‌شوند، هم اکنون ۳۱۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند و افراد فاقد بیمه نیز می‌توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار گیرند.

وی افزود: سه دهک اول را بدون اینکه مراجعه‌ای به ادارات کل بیمه سلامت و یا دفاتر پیشخوان داشته باشند، با استفاده کد ملی به صورت رایگان بیمه شده‌اند و می‌توانند از خدمات بستری و سرپایی استفاده کنند.

وی ادامه داد: خدمات درمان ناباروری نیز به طور کامل تحت پوشش بیمه قرار گرفته است، تمام زوج‌های نابارور در سامانه ثبت نام می‌شوند و در سال ۳ بار می‌توانند از خدمات ناباروری استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام عنوان کرد: این افراد در گذشته تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان می‌توانستند از خدمات ناباروری استفاده کنند، اما هم اکنون سقف برداشته شده و در صورتی که به مراکز دولتی مراجعه کنند ۹۰ درصد هزینه‌های بحث ناباروری توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

وی گفت: در صورتی که به مراکز خصوصی و خیریه مراجعه کنند، تعرفه این دو بخش نیز توسط بیمه پرداخت می‌شود.

رحیمی عنوان کرد: تمام مادران باردار به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند، فرزندان آنها نیز تا ۵ سال به صورت رایگان تحت پوشش بیمه هستند و می‌توانند از خدمات بهداشت و درمان در حوزه سلامت استفاده کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار