رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام؛
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام بیان داشت :دشمن مانند رویه همیشگی خود به دنبال موج‌سواری و التهاب‌آفرینی و ایجاد آشوب در کشور بود، اما بار دیگر به لطف خداوند متعال مردم شریف و فهیم ایران اسلامی با حضور با بصیرت و حماسی خود خیالات باطل و اوهام خام دشمنان و اغتشاشگران را به یأس تبدیل کرده و وحدت، یکپارچگی و همدلی هم‌چون گذشته موجب اقتدار، دوام و عزتمندی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ 28 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛علی اکبر بسطامی با عرض تاسف و تاثر فراوان از حادثه پیش آمده و اغتشاشات اخیر، با ابراز همدردی با امت حزب‌الله، خانواده‌های معظم شهدا، مجروحان، آسیب‌دیدگان و متوفیان این حوادث، اظهار کرد: این حوادث دل ملت شریف ایران را رنجور ساخت.

وی  مطرح کرد: حادثه بسیار تلخ و ناگواری رخ داد و تمام ملت عزیز ایران را متاثر ساخت که امیدوارم با پیگیری مجدانه مسئولان امر به زوایای مختلف موضوع رسیدگی و شفاف‌سازی شود تا مردم عزیز به درستی در جریان امر قرار گیرند.

 بسطامی خاطرنشان کرد : فتنه‌انگیزی و اغتشاشات اخیر نشان‌دهنده عمق کینه‌توزی و دشمنی مخالفان و معاندان نظام است و می‌طلبد تا با روشنگری و جهاد تبیین و مردمی‌سازی امنیت کشور مدعیان دموکراسی و حقوق بشر که با خشن‌ترین رفتار ددمنشانه خود به جان، مال، دین و امنیت مردم تعرض داشتند رسوا و نابود گردند.

وی ادامه داد :  دشمن مانند رویه همیشگی خود به دنبال موج‌سواری و التهاب‌آفرینی و ایجاد آشوب در کشور بود، اما بار دیگر به لطف خداوند متعال مردم شریف و فهیم ایران اسلامی با حضور با بصیرت و حماسی خود خیالات باطل و اوهام خام دشمنان و اغتشاشگران را به یأس تبدیل کرده و وحدت، یکپارچگی و همدلی هم‌چون گذشته موجب اقتدار، دوام و عزتمندی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار