مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اظهار داشت :۵ هزار جلد کتاب شمس الشموس بین کانون های فرهنگی و هنری ویژه شخصیت حضرت امام رضا (ع) توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 27 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام چراغی پور افزود: برگزاری مراسم ویژه در سطح مساجدی که به نام حضرت امام رضا (ع) مزین هستند، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، تبیین شخصیت و سیره امام رضا (ع) و توزیع بیش از ۵ هزار جلد کتاب شمس الشموس در سطح کانون های فرهنگی و هنری ویژه شخصیت حصرت امام رضا (ع) به صورت اهدایی در مراسمی که برگزار می شود از جمله این برنامه ها است.

وی مطرح کرد: برگزاری مراسم ویژه سالروز شهادت امام رضا (ع) در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام از دیگر برنامه های این ایام است.

حجت‌الاسلام و المسلمین چراغی پور ادامه داد : ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به همین مناسبت، ویژه برنامه های دینی، هنری، فرهنگی و مذهبی در سطح کانون های مساجد استان در مناطق مختلف روستایی و شهری تدارک دیده است. 

وی  گفت :  برنامه ویژه ای در کانون فرهنگی و هنری اهل بیت (ع) با حضور زوار عراقی که قصد تشرف به حرم مطهر رضوی را دارند برگزار خواهد شد که در این برنامه زمینه پذیرایی و استقبال زوار عراقی حرم مطهر امام رضا (ع) در این کانون با هماهنگی های انجام شده فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار