مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اظهار داشت : برنامه ویژه ای در کانون فرهنگی و هنری اهل بیت (ع) با حضور زوار عراقی که قصد تشرف به حرم مطهر رضوی را دارند، برگزار خواهد شد که در این برنامه زمینه پذیرایی و استقبال از زوار عراقی حرم مطهر امام رضا (ع) در این کانون با هماهنگی‌های انجام شده فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 27 September 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور اظهار داشت : ویژه برنامه‌هایی در سطح کانون‌هایی که به نام حضرت امام رضا (ع) مزین هستند، برگزار خواهد شد.

وی گفت :برگزاری مراسم ویژه در سطح مساجدی که به نام حضرت امام رضا (ع) مزین هستند، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، تبیین شخصیت و سیره امام رضا (ع) و توزیع بیش از ۵ هزار جلد کتاب شمس الشموس در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری ویژه شخصیت حضرت امام رضا (ع) به صورت اهدایی در مراسمی که برگزار می‌شود از برنامه‌های ویژه سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در استان است.

وی ادامه داد :بدون شک توسعه و بسط فرهنگی رضوی نقش مهمی در زمینه مقابل با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان خواهد داشت و در این راستا تلاش می‌شود که ابعاد مختلف سیره حضرت امام رضا (ع) برای نسل جوان بازگو شود.

وی افزود : این ستاد در استان به همین مناسبت، ویژه برنامه‌هایی دینی، هنری، فرهنگی و مذهبی در سطح کانون‌های مساجد استان در مناطق مختلف روستایی و شهری تدارک دیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار