مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از تامین زمین برای ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی در استان در قالب طرح ملی مسکن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 26 September 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالله بهادری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن تا به این لحظه برای ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی تامین زمین شده است.

وی تصریح کرد: تعداد ثبت نامی های طرح ملی مسکن، ۳۸ هزار و ۷۶۰ متقاضی بوده که ۶ هزار و ۵۷۹ متقاضی تایید نهایی و ۲ هزار و ۸۰۳ متقاضی ۴۰ میلیون تومان قسط اول را پرداخت کردند و پروژه تخصیص داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام افزود: تاکنون ساخت ۷ هزار و ۵۱۰ واحد مسکونی به بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) واگذار شده است، به محض اینکه مردم آورده قسط اول را پرداخت کنند بلافاصله پروژه به این افراد تخصیص پیدا خواهد کرد.

بهادری ادامه داد: خوشبختانه در استان ظرفیت خوبی برای اجرای طرح ملی مسکن وجود دارد، خواهش ما از مردم این است که قسط اول را پرداخت کنند که ما بتوانیم پروژه در این راستا تخصیص دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: چون اعتبار و هم زمین به اندازه کافی برای اجرای این طرح بزرگ در استان تامین شده است.

وی بیان کرد: در ۲ شهرستان مهران و دهلران قرار است که زمین در قطعات ۱۷۰ تا ۲۰۰ متری در اختیار مردم قرار دهیم، افرادی که شرایط دارند می توانند واحدهای خود را در قالب ویلایی بسازند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خاطرنشان کرد: در حوزه بازآفرینی شهری نیز ۱۹ پروژه با ۱۰۵ میلیارد تومان در شهرهای مختلف استان نیز در حال اجرا است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار