مدیرکل کمیته امداد ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: در سال جاری ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان ایلام پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ 26 September 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا طاهری اظهار کرد: یکی از اصلی ترین ماموریت‌های کمیته امداد بحث توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت است که کمیته امداد حضرت امام (ره) یک فرآیند بسیار اثربخش را در راستای شناسایی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت دارد.

وی تصریح کرد: اولین گام بحث امکان سنجی، استعدادسنجی و مشاوره شغلی به افرادی که واجد شرایط اجرای طرح‌های اشتغال است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام اضافه کرد: پس از آن ارائه خدمات مهارتی و آموزشی است که به صورت ۱۰۰ درصد رایگان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گام بعدی تامین تسهیلات قرض الحسنه است که به مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد پرداخت می‌شود، افزود: گام آخر بهره مندی از آموزش‌های مهارتی‌های تکمیلی و نظارت‌های دوره‌ای است که بر طرح‌های اشتغال انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام افزود : در سال جاری بالغ بر ۲ هزار نفر در آموزش‌های مهارتی آموزش دیدند، همچنین تا به امروز بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای این افراد ایجاد شده است.

وی گفت: بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به مجریان طرح‌های اشتغال پرداخت شده و ۲ هزار نفر طی مراحل فرآیند تکمیل پرونده و ارائه برای دریافت تسهیلات هستند.

وی بیان داشت: یکی دیگر از سرفصل‌های اصلی خدمت رسانی مجموعه کمیته امداد خدمات مسکن است که در سال گذشته بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ خدمت مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ارائه شده است.

طاهری عنوان کرد: فقط در حوزه احداث مسکن بالغ بر ۵۵۰ مسکن احداث و به خانواده‌های نیازمند واگذار شده است، امسال نیز تا به امروز بیش از ۱۷۰ واحد هم اکنون در دست احداث است که به تدریج تکمیل و به خانواده‌ها واگذار خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار