فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت:همه سرکردگان این گروهک های تروریستی تحت نظر و رصد دائمی هستند و اجازه هیچگونه فعالیت آشوب طلبانه به آنها در استان شهیدپرور و شیعی ایلام داده نمی شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ 26 September 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی  در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) شهر ایلام تاکید کرد: هرچند این امکان برای نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی وجود داشت که همان شب اول غائله آشوب گران را خاتمه دهند اما با این افراد به نرمش و رافت برخورد شد.

وی با اشاره به اینکه اسلام دین مهربانی و گذشت است، افزود: با این هدف که افراد فریب خورده یا کسانیکه بر حسب شرایط پیش آمده دچار هیجان و احساسات آنی شده بودند، مسیر درست را تشخیص دهند و صف آنها از آشوب طلب ها و چپاول گران جدا شود، در این سه شب متوالی ناآرامی ها، با آنها مدارا صورت گرفت.

فرمانده سپاه ایلام یادآور شد: اما از امشب در صورت بروز هرگونه ناامنی و تخریب اموال عمومی و دولتی، با افراد خاطی برخورد جدی خواهد شد و سرکردگان این ناآرامی ها در شهر گردانده می شوند تا عموم مردم آنها بشناسند.

سردار شاکرمی ادامه داد: وضعیت کنونی جمهوری اسلامی با زمان صدر اسلام و دوره حکومت پیامبر (ص) بسیار مشابه است و مسلمانان در صدر اسلام و اکنون فتنه چند گروه را تجربه کرده اند که منافقان، افراد نفوذی، اوباش، یهود و نصارا همواره بر علیه جامعه اسلامی در حال فتنه گری و هجمه بوده اند.

وی با بیان اینکه ما امت رسول الله هستیم، اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) در آن زمان میدان را خالی نکرد و بدون ترس به جهاد خود با تمام این گروه ها ادامه داد تا حکومت جهانی را تشکیل داد و اکنون نیز همین گروه های فتنه گر با استفاده از سردیس های جاسوسی و نفوذی خود برنامه ریزی می کنند تا گفتنان ولایت فقیه را به زیر بکشانند.

فرمانده سپاه استان ایلام تاکید کرد: آنها در سال های اخیر با ایجاد فتنه و آشوب سعی داشته اند انقلاب اسلامی را ساقط کنند اما ملت آگاه و دشمن شناس ایران با حضور به موقع در صحنه و شناخت دشمن همواره پیروز میدان بوده اند و در روزهای اخیر هم بار دیگر شاهد موفقیت جبهه مردم در برابر دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی بودیم.

وی تاکید کرد: مردم، مسوولان و قوای نظامی در کنار نیروی انتظامی حامی و پشتیبان آنها هستند چرا که ناجا مایه افتخار، اقتدار و امنیت کشور است و توانمندی نیروی انتظامی خشم دشمنان قسم خورده انقلاب را برانگیخته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام به نیروهای نفودی دشمن، منافقان، سلطنت طلب ها و پان کردها هشدار داد: همه سرکردگان این گروهک های تروریستی تحت نظر و رصد دائمی هستند و اجازه هیچگونه فعالیت آشوب طلبانه به آنها در استان شهیدپرور و شیعی ایلام داده نمی شود.

شاکرمی یادآور شد: همانگونه که ۲ کنگره بزرگ و ملی سه هزار شهید و اربعین در استان ایلام با شکوه و امنیت مثال زدنی با همکاری مسوولان ارشد استان و عموم مردم برگزار شد، در تامین امنیت استان نیز مشارکت مردم و مسوولان قابل تقدیر است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار