معاون وزیر آموزش و پرورش ؛
معاون وزیر و رییس آموزش و پرورش استثنایی گفت: رویکرد دولت سیزدهم مردمی سازی امور است که باید از این ظرفیت مهم و ضروری در راستای تعالی و پرورش دانش آموزان استفاده شود.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 24 September 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حمید طریفی حسینی  اظهار داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خانواده ها رکن اصلی تحصیل دانش آموزان هستند و حضور خانواده ها طبق این سند باید پررنگ تر از گذشته باشد.

وی افزود: خانواده ها یاور و همراه اصلی مدارس هستند و همسویی نزدیک خانواده ها با معلمان در زمان کرونا و تعطیلی مدارس شکل جدی تری گرفت و مدرسه در عمل به میان خانواده ها رفت.

معاون وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: اکنون بعد از ۲ سال و با فروکش کردن نسبی کرونا، آموزش ها حضوری شده و البته برای جبران نقیصه تعطیلی مدارس، تابستان امسال برنامه ها و رقابت های تحصیلی برای دانش آموزان پایه های مختلف برگزار شد.

طریفی حسینی ادامه داد: ۱۴۰ هزار دانش آموز در این برنامه ها و رقابت های تحصیلی شرکت کردند و ۱۴ هزار نفر نیز به مراحل کشوری راه یافتند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان سازنده تمدنی نوین هستند، اضافه کرد: باید مسیر رشد و تعالی دانش آموزان به عنوان گنجینه، خزانه های استعدادی و ذخیره راهبردی فراهم شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با ارزش ترین لحظات زندگی هر فرد دوران تحصیل است که هویت و شخصیت سازی هر فردی را شکل می دهد.

حسینی طریفی اظهار داشت: آموزش و پرورش باید مسیر رشد و تعالی دانش آموزان فراهم کند و باید نسلی خلاق و مستعد را پرورش کند.

وی یادآور شد: یکی از ضروریات مهم اینکه کادر آموزش باید از جدیدترین متد آموزشی دنیا آگاه باشد و متکی به دانش قدیم نباشد.

معاون وزیر و رییس آموزش و پرورش استثنایی افزود: دانش آموزان ویژگی ها و استعداد متفاوتی دارند که بر اساس آن استعداد پرورش یابند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار