مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از توزیع ۶۵۰هزار لیتر نفتگاز یورو۴ به اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی در جایگاههای سیار و ثابت منتخب، در ایام اربعین امسال در مرز بین المللی مهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 25 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علی‌اصغر چاغروندی با اعلام این خبر اظهار داشت: به جهت کاهش ترافیک در محدوده داخلی شهر مهران و جلوگیری از ازدحام در جایگاهها سوخت اتوبوس ها صرفا از طریق جایگاههای سیار نصب شده در شهر مهران و جایگاه ثابت منتخب در پایانه صدف برنامه ریزی و فراهم شده است.

وی افزود در اربعین سال جاری مقدار ۶۵۰هزار لیتر نفتگاز یورو ۴ در بین ۹۰۰دستگاه اتوبوس درون شهری شرکت واحد اتوبوسرانی که وظیفه جابجایی بیش از ۳ میلیون زائر از ورودی شهر مهران تا پایانه مرزی به صورت رفت و برگشت را به عهده داشته اند، تامین و توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: سوخت اتوبوس های برون شهری متردد جهت خدمت رسانی به زوار و انتقال و جابجایی از شهر مهران به سایر نقاط کشور علاوه بر سوخت توزیع شده فوق، از طریق جایگاههای بین راهی ثابت عرضه سوخت با در نظر گرفتن سهمیه مضاعف بر کارکرد مرداد ماه تامین شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار