مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام:
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از تدارک ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 24 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ویژه برنامه‌‌های مختلف فرهنگی  هنری را ویژه بچه های مسجد تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها با غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در استان ایلام آغاز خواهند شد، افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و برپایی مسابقات فرهنگی و هنری  و کتابخوانی در سطح کانون‌های مساجد با موضوع دفاع مقدس، اجرای طرح تلاوت نور و برگزاری محافل قرآنی در سطح کانون ها و اهدای ثواب آن به شهدای جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه های شهدا برای قشر جوان و نوجوان از جمله برنامه های کانون های مساجد استان ایلام در هفته دفاع مقدس است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام برگزاری ویژه مراسم هفته دفاع مقدس با حضور نوجونان و جوانان عضو کانون های مساجد در مزار شهدای گمنام استان و دیدار با خانواده شهید «علی جرایه» نوجوان ترین شهید استان ایلام در شهرستان آبدانان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده  هفته دفاع مقدس در سطح کانون های مساجد استان عنوان کرد.

وی ادامه داد: تبیین و تشریح فرهنگ ایثار و شهادت، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل کنونی جامعه  از اهداف برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح کانون های مساجد است.

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور  بیان کرد همچنین با اشاره به اینکه مقاومت و پایداری ملت ایران و تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده، دوران ۸ سال دفاع مقدس را به یکی از مهم ترین و پر افتخار ترین دوران این انقلاب تبدیل کرده است، خاطر نشان کرد: نقش آفرینی مردان و زنان کشورمان در دفاع از آب و خاک و کیان اسلامی و رشادت و دلاوری این مردمان در مبارزه با اسکتبار جهانی هیچ وقت از اذهان عموم پاک نخواهد شد.

وی گفت: مردم ولایتمدار  استان ایلام با تقدیم سه هزار شهید سهم به سزایی در دفاع از آب و خاک این نظام ایفا کردند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار