مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون پوشش تحصیلی در مدارس استان به ۹۸ درصد رسیده است و در صدد پوشش ۲ درصد باقیمانده نیز هستیم.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ 24 September 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی درویشی  در آیین بازگشایی مدارس شهر ایلام با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: گفت: امروز همه در جنگ هستیم ، جنگ امروز جنگ فرهنگی دشمن و سربازان این میدان همکاران فرهنگی هستند که خوشبختانه در این جنگ و تهاجم به پیروزی رسیده اند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان در سال ۸۵ که اگر می خواهید به سیادت سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برسید به آموزش و پرورش باید توجه شود، گفت: تلاش کردیم رویکرد خود را از سطح نگری به عمق نگری تغییر و عمق نگری را محور قرار داده و خود همکاران را مرجع قرار دهیم.

درویشی تاکید کرد: محل رجوع کارهای ما مدارس بوده و مدارس در حال حاضر کانون تربیتی محله است و به دنبال بصیرت افزایی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام افزود: امسال ۱۰۶ هزار دانش آموز با هدایت ۱۱ هزار فرهنگی سال تحصیلی را آغاز می کنند.

درویشی گفت: ۳۷ زمین چمن در استان ایلام با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث بوده و پنج سالن سرپوشیده نیز در حال ساخت است.

وی بیان داشت: سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۲ رتبه برتر کشوری در بخش ها و جشنواره فرهنگی و هنری به دانش آموزان ایلامی اختصاص یافت که این نشانگر توان و استعداد بالایی دانش آموزان استان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار