مدیرکل کمیته امداد ایلام:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده برای دریافت کمک های مردم نوع دوست استان در روز پنجشنبه ۳۵ پایگاه ثابت و حدود یکصد پایگاه سیار جمع آوری شور عاطفه ها در ایلام تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰ 24 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا طاهری با اعلام این خبر اظهار داشت: مرحله اصلی و عمومی شور عاطفه ها پنجشنبه و جمعه در نقاط گوناگون استان برگزار شد.

وی هدف اصلی این جشن را پویش تآمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند استان عنوان کرد و افزود: روز جمعه نیز پایگاههای شور عاطفه ها در محل های برپایی نماز جمعه در سراسر استان برپا گردید.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه این جشن در هفته اول مهرماه در حدود ۶۰۰ مدرسه استان برگزار می شود بیان داشت: به همین خاطر بیش از ۵۸ هزار پاکت مخصوص جمع آوری کمک والدین دانش آموزان توزیع شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر پایگاههای در نظر گرفته شده شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۵۴ و همچنین شماره گیری کد #۰۸۴*۱*۸۸۷۷* برای کمک کردن در این جشن در نظر گرفته شده است.

طاهری تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته کمک های جمع آوری شور عاطفه ها بین دانش آموزان نیازمند در همان مناطق و همان مدارس توزیع می شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار