دیروز شهرهای مختلف استان ایلام شاهد راهپیمایی باشکوه مردم ولایتمداری بود که علیه آشوبگران، تحرکات هنجارشکنانه و نا آرامی اخیر را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 24 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ اقشار مختلف ولایت مدار، مردم خداجو و خشمگین استان ایلام در شهرهای مختلف این استان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت آشوب، ناامنی و حرکات هنجارشکن اخیر راهپیمایی کردند.

انبوه جمعیت نمازگزار ایلام با سردادن شعارهای انقلابی خشم و ناراحتی خود را از آشوبگران فریاد زدند و خواستار پایان دادن به این اغتشاشات شدند.

آنها با در دست داشتن دست نوشته های حاوی شعارهای انقلابی، تصاویر رهبر انقلاب اسلامی، سردار شهید سلیمانی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی اغتشاش ها را محکوم کردند.

آنها با وجود گرمای هوا اما حمایت قاطع خود از نیروی انتظامی و شهدای امنیت را اعلام کردند و توهین به نیروی انتظامی را محکوم کردند.

راهپیمایان خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با اهانت کنندگان به صحف شریف قرآن، پرچم های عزای امام حسین (ع)، تصاویر شهدای دفاع مقدس، به شهادت رساندن تعدادی از نیروی انتظامی و بسیجیان، هتک حرمت زنان محجبه، اهانت به مساجد و امامزاده ها شدند.

راهپیمایی شهر ایلام که قرار بود از مصلی تا میدان مادر باشد اما به علت کثرت جمعیت این راهپیمایی از مصلی تا زیرگذر شهیدکشوری ادامه یافت.

این راهپیمایی با قرائت بیانیه و آتش زدن پرچم های آمریکا و اسرائیل به پایان رسید./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار