مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: اغتشاشگران باعث مجروح شدن سه نفر از نیروهای این سازمان حین خدمت شدند.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳ 23 September 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ نصرت اله لطفی  اظهار داشت: طی شب های اخیر که نقاط مختلف شهر ایلام درگیر آشوب و اغتشاش بود، نیروهای آتش نشانی برحسب وظیفه شغلی خود در محل های درگیری به منظور مهار آتش سوزی احتمالی در این مناطق استقرار داشتند.

وی افزود: اما هنجار شکنان اغتشاشگران با حمله به ماشین های آتش نشانی مستقر باعث مجروح شدن سه نفر از نیروهای آتش نشان شدند که این افراد بلافاصله جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال یافتند.

لطفی ادامه داد: ۲ نفر از این آتش نشانان از بیمارستان ترخیص شدند اما نفر سوم به علت شدت جراحات و شکستگی از چند ناحیه بدن از جمله قفسه سینه و آب آوردن ریه ها ناچار به عمل جراحی شد و کماکان در بیمارستان بستری است.

وی یادآور شد: همچنین علاوه بر جراحات وارده به آتش نشانان، سه دستگاه خودرو آتش نشانی متعلق به این سازمان نیز دچار خسارت شد و این ماشین ها طبق برآوردهای اولیه حدود ۱۰ میلیارد ریال آسیب دیده اند که برای بازگردانی به چرخه فعالیت باید تعمیر شوند.

لطفی تاکید کرد: حفظ سلامت خودروهای آتش نشانی و نیروهای آتش نشان از ضروریات شهر است که باتوجه به بروز حوادث مختلف به ویژه وقوع آتش در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه می رسانند که اکنون سه خودرو تا زمان بازسازی مجدد امکان فعالیت امدادی ندارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار