امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:روز جمعه بعد از نماز جمعه روز نمایش نیروهای حزب الهی در کف خیابان خواهد بود و این فریب خوردگان خواهند فهیمد که در برابر امت حزب الله عددی نخواهند بود و به آگاهی لازم خواهند رسید.
کد خبر: ۱۰۶۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ 22 September 2022

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز (۳۱شهریور) در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان ایلام، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: از همه کشانی که در اربعین امسال حماسه ساختند و برای تکریم و احترام زایران امام حسین(ع)، تمام توان را به کار گرفتند و با حضور جهادی و میدانی خود از جمله استاندار محترم، معاونین و مدیران و سپاه و نیروی انتظامی و مرزبانی و همه دستگاه ها که نقش میدانی ایفا کردند، تثدیر می کنم.

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» ابراز کرد: در اربعین امسال همه پای کار بودند، یک حرکت مستمر و شبانه روزی در استان صورت گرفت که موجب آبروی استان شد تا مرز مهران و استان ایلام موجب جذب و جلب زوار اربعین حسینی در سال های آینده شود.

وی با بیان اینکه اربعین زیبایی های خاصی پیدا کرد و منتهی شدن به هفته دفاع مقدس یکی از جلوه های زیبای آن است، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس منجر به یک آمادگی و آزمون رزمی برای نیروهای مسلح ما شده است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی قدرت جمهوری اسلامی را درک کرده اند و نقش دفاع مقدس ما به آنها آموخته است که نه آمریکا و نه اذناب آنان، قدرت رویارویی با رزمندگان جمهوری اسلامی ایران را ندارند و اگر بخواهند اشتباهی مرتکب شوند حداقل باید ۲ هزار کیلومتر از مرزهای جغرافیایی ما فاصله داشته باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: اذناب مزدبگیر، فریب خورده و بی بصیرت آنها بازی خورده اند و مزاحمت های را ایجاد می کنند و خیلی نمی فهمند که برای پایین کشیدن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی تلاش کردند، آنهایی که چشم بسته دنبال تبلیغات دشمن می روند تلاش کردند در کف خیابان متعرض چادر خواهران محجبه شوند و آنان را مثل خود بی حجاب کنند.

وی بیان کرد: آنانی که چشم و گوش بسته بدون تحلیل و آینده نگری، مساجد را هتک حرمت کردند و به آتش کشیدند، این افراد در بین مردم ایران اسلامی هیچ جایگاهی ندارند و من دلم برای جوانان و نوجوانان فریب خورده ای که چشم بسته دنبال تبلیغات دشمن در خیابان به تخریب بیت المال می پردازند، می سوزد.

امام جمعه ایلام یادآور شد: مردم حسینی ما که اربعین درس وفاداری به آنها آموخته است و مقطع بیداری و آگاهی و تجدید پیمان با سید و سالار شهیدان است، در برابر این مواجب بگیران دشمن و فریب خوردگانی که حق را از باطل تشخیص نمی دهند، می ایستند، ولی باید با بصیرت افزایی، تبیین و آگاهی بخشی، اینها را از دشمن جدا کرد، اینها برادران و خواهران ما هستند و باید به اینها اگاهی بخشید.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: این حضور مقتدرانه نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه در اربعین منتهی به تامین امنیت در کف خیابان برای نوامیس مردم و امنیت مردم، از زیبایی اربعین امسال ما بود، چنین حوادثی برای انقلاب ما طبیعی است و آن خدایی که در شرایط سخت شهریور ماه ۱۳۵۹ تا کنون انقلاب ما را به پیش می برد و دنیای استکبار را وادار کرده است که سر تعظیم فرود آورد، امروز نیز حافظ نظام و انقلاب است، این درخت تنومند و ریشه دارد، نونهالی نیست که با چنین بادهایی کنده شود و چنین حرکاتی موجب اقتدار و توانمندی آن خواهد شد.

وی از تمام بسیجیان و نیروهای انتظامی و نظامی مرزبانی که با صبر و آرامش حاضرند آسیب ببینند ولی آسیب نزنند و برای هدایت فریب خوردگان دشمن تلاش می کنند، تقدیر کرد.

امام جمعه ایلام گفت: روز جمعه بعد از نماز جمعه روز نمایش نیروهای حزب الهی در کف خیابان خواهد بود و این فریب خوردگان خواهند فهیمد که در برابر امت حزب الله عددی نخواهند بود و به آگاهی لازم خواهند رسید.

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان خاطرنشان کرد: امید است که خداوند به ما توفیق دهد که سرباز شایسته ای برای ولی فقیه و امام زمان(عج) باشیم و این حوادث مشق و تمرینی برای مهیا شدن جهاد در رکاب مصلح جهانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار