حرکت امروز که از مسیر و چارچوب های تعریف شده یک تجمع قانونی مسالمت آمیز خارج و به مکانی برای سر دادن شعارهای هنجارشکنانه بر علیه شخصیت های تراز اول مملکت و تخریب اموال عمومی شد ،زیبنده این عنوان در افتخار برای مردم استان نخواهد بود .
کد خبر: ۱۰۶۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱ 20 September 2022

تابناک ایلام علی اصغر اسدی:: رویداد چند روز پیش مرگ یک دختر به اندازه ای تلخ بود که نه تنها کام بخش قابل توجهی از مردم ،بلکه کام مسوولین نظام را نیز تلخ کرد .

به هر تقدیر مسولین نظام با تماس با خانواده متوفی وعده پیگیری دادند و یقینا در صورت هرگونه قصور از سوی هر فرد یا دستگاهی ،برخورد قانونی با عامل آن بعمل خواهد آمد .

اما کش دادن این مسأله از سوی رسانه های بدخواه نظام از طریق موج سواری بر احساسات جریحه دار شدن مردم نشان داد که آنان خیرخواه زنان ایران نبوده بلکه مطامع و اهداف بدخواهانه خود را در قبال نظام و کشور دنبال می کنند .

اهداف پلیدی که این یکی دو روز از سوی عده قلیلی از جوانان فریب خورده در برخی شهرهای کشور دنبال که متعاقب آن منتج به سر دادن شعارهای هنجارشکنانه و تخریب اموال عمومی در این شهر ها شد .

در شهر ایلام نیز عصر امروز عده ای قلیلی از مردم با تجمع در پیاده راه طالقانی با تحریک فضای مجازی، از طریق سر دادن شعارهای هنجارشکنانه و تخریب اموال عمومی ،عمق تحریک پذیری و اهداف پشت پرده چنین تحرکاتی را به نمایش گذاشتند .

یقینا کسی منکر تجمعات اعتراضی قانونی با رعایت چارچوب ها و اصول تعریف شده برای بیان خواسته ای مستند به قانون اساسی کشور نیست ،اما به طور قطع اصرار بر شکل دهی چنین تجمعاتی که می تواند زمینه ساز برخی سوء استفاده ها از سوی عوامل بدخواه شود ضرورت دخالت نیروهای انتظامی و امنیتی را بر اساس قانون دوچندان خواهد کرد که اصلا به خیر و صلاح کشور نیست  .

ایلام سرزمین شهیدان شاهد و رزمندگان و ایثاگرانیست که در هشت سال دفاع مقدس ،تابلوی زیبای ایثار و مردانگی مردمان این سامان را ترسیم و در پیشگاه جهانیان آویزان کردند .

اینک نیز این سرزمین به کریدور اصلی زایرین عتبات عالیات و مفتخر به کسب عنوان پایتخت خادمین زایرین اربعین شده و حفظ این افتخار وظیفه ای بس گران است که بر عهده یکایک شهروندان ایلامی با هر تفکر و دیدگاهی قرار دارد

حرکت امروز که از مسیر و چارچوب های تعریف شده یک تجمع قانونی مسالمت آمیز خارج و به مکانی برای سر دادن شعارهای هنجارشکنانه بر علیه شخصیت های تراز اول مملکت و تخریب اموال عمومی تبدیل شد ،زیبنده این عنوان در افتخار برای مردم استان نخواهد بود .

هر چند حرکت کور عده ای قلیل هرگز به نام مردم استان ایلام ثبت و ضبط نخواهد شد ،اما یقینا در ادامه راه مردم دوستدار نظام و خادمین زایرین اربعین حسینی ادامه بروز تحرکاتی که چهره واقعی مردم استان را مخدوش کند نخواهند داد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار