مشاور امور بانوان آموزش و پرورش ایلام:
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش ایلام در امور بانوان و خانواده از کمک ۲ میلیارد ریالی بانوان فرهنگی استان در جریان برگزاری اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ 21 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ فاطمه نجفی‌کیا با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال در کنگره‌ی عظیم اربعین بانوان فرهنگی استان همپای آقایان نقش چشمگیری در پذیرایی از زوار اباعبدالله الحسین (ع) داشتند.

افزود: بانوان فرهنگی اقدام به تشکیل موکب شهدای مدافع حرم با مشارکت نزدیک به ۱۰۰ فرهنگی و دانش آموز دختر کردند و در آن به خدمت رسانی به زائران اربعین پرداختند.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: در اربعین امسال بانوان فرهنگی در مجموع بالغ بر ۲ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی برای پذیرایی از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) اختصاص دادند که اغلب این کمک ها مربوط به تهیه مواد خوراکی، بهداشتی و… بوده است.

وی ادامه داد: علاوه بر کمک های متنوع بانوان فرهنگی بسیاری از این همکاران داوطلبانه در موکب ها و آشپزخانه های مختص تهیه غذای گرم برای زائران فعالیت داشتند و با انجام اموراتی نظیر پذیرایی، پخت غذا و…. نقش خود در خدمت به زائران حسینی ایفا نمودند.

نجفی‌کیا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی فرهنگیان استان خصوصا بانوان فرهنگی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن آموزش و پرورش استان را برای اربعین به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد تا در سال‌های آینده شاهد نقش‌آفرینی‌های فرهنگیان و دانش آموزان در این عرصه باشیم./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار