مدیرکل استاندارد ایلام:
مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به اینکه بیشترین مشکل ساخت و سازهای مسکن ملی در شهر ایلام استفاده از تیرچه فاقد نشان استاندارد است، گفت: ناظرین پروژها از بکارگیری این مصالح جلوگیری کنند.
کد خبر: ۱۰۶۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 20 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ مهناز همتی از بازرسی و نمونه برداری از محل پروژه های ساخت و سازهای مسکن ملی و شخصی ساز استان توسط کارشناسان این اداره کل خبر داد و گفت: این مهم در قالب کمیته مضاعف سازمان نظام مهندسی استان و با حضور کارشناسان این اداره انجام شد.

وی افزود: در این بازرسی ها مصالح بدون نشان استاندارد و بی کیفیت در محل ساخت و ساز توقیف و فهرست پروژه هایی که در آنها مصالح بی کیفیت و غیر استاندارد بکار رفته، جهت برخورد با ناظرین پروژه به سازمان نظام مهندسی ارسال شد.

مدیرکل استاندارد ایلام در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین مشکل ساخت و سازهای مسکن ملی در شهر ایلام استفاده از تیرچه فاقد نشان استاندارد و همچنین پایین بودن وزن بلوک های پلی استایرن می باشد، گفت: لازم است ناظرین پروژها از بکارگیری این مصالح جلوگیری کنند.

همتی در پایان عنوان کرد: در تمامی بازرسی هایی که در محل ساخت و سازها انجام شد، مصالح بی کیفیت  شامل آجر، بلوک سقفی پلی استایرن و تیرچه توقیف شدند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار