پیکر مرزبان شهید« رضا شریفی» که در ۲۴ شهریور امسال در حین پایش نوار مرزی در بانه به شهادت رسید، در آبدانان تشییع شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 19 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در مراسم تشییع شهید رضا شریفی در آبدانان اظهار کرد: شهید شریفی مدافع وطن و امنیت کشور یک الگو اسوه و به یاد ماندنی است که در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی پا گذاشت .

وی گفت: این شهید مدافع وطن و امنیت در یک خانواده مذهبی و انقلابی بزرگ شد و در همان اول جوانی آرزو خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران در  پاک‌ترین سازمان یعنی مرزبانی را داشت و بهترین عملکرد درخشان را در این سازمان انقلابی از خود نشان داد.

وی افزود: باید گفت این الگوی اسوه اولین و آخرین شهید جمهوری اسلامی ایران نیست ما  تاکنون ۱۳هزار شهید و ۳۲هزار جانباز را با افتخار  تقدیم  این انقلاب نمودیم و این رسالت را تا آخر طی می کنیم و به همه کسانی که قانون را دور می زنند و آماده نیستند به  حریم  خود اکتفا کنند با قاطعیت و بخاطر حفظ امنیت برخورد می کنیم .

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد: سازمان انتظامی یک سازمان پاسخگو و مسولیت گرا است و دارای ماهیت امنیتی است حافظ نظم و امنیت و ناموس مردم است و برای انجام ماموریت و حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت متوقف نمی شود و تا آخرین قطره خون نسبت به تعهدات سازمانی خود و انقلاب پایبند است.

وی ادامه ما پایبند حفظ امنیت، آرامش، مقابله با تمامی اشرار و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و این مردم هستیم 

 شرفی با بیان اینکه شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌گردد، افتخار دفاع از امنیت وطن توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند، ادامه داد: شهادت، پاداشی نیکو برای دلاورانی‌ است که عمری در دفاع از دین و میهن از پای ننشستند و در این راه، جان خویش را نثار کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که امنیت پایدار ایران اسلامی را مدیون ایثار و فداکاری شهدا هستیم، گفت: این عزیزان برای دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه تعلقات دنیوی پشت پا زدند و هر آنچه را داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا خاطر نشان کرد: اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت استواریکم"رضا  شریفی " جمعی پلیس مرزبانی کردستان را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان و مردم شهید پرور ایلام عرض نموده  و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهیدعزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار