استاندار ایلام،
استاندار ایلام گفت : آمار تصادفات جاده ای در مقایسه با سال قبل ۵۰ درصد کاهش یافت و این مهم نتیجه تلاش ها همه دستگاه های دخیل در این موضوع است.
کد خبر: ۱۰۶۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 19 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا اظهار کرد : مزد و پاداش همه شما ، رضایت مقام معظم رهبری و نایب امام زمان (عج) از برگزاری کنگره اربعین بود که ایشان فرمودند: «اربعین امسال باشکوه و معظم ترین اربعین در طول تاریخ بود».

وی گفت : اربعین امسال نیاز دارد تبیین شود و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم با خواست خدا همه باید تلاش کنیم که در کنگره اربعین سفری آسان، راحت و ارزان که برای زوار باشد و زیرساخت ها یکی پس از دیگری تکمیل شود.

بهرام نیا افزود:  وزیر کشور به صورت میدانی و بدون تشریفات در مرز مهران و استان ایلام حضور پیدا کردند و حضور ایشان هم نقش مهمی در روند تسهیل تردد زوار داشت.

وی ادامه داد :  مواکب و استان قدس رضوی و همه مسولان که پای کار بودند ، امام جمعه مهران در میدان بودند که از ایشان تقدیر می کنم.

استاندار ایلام مطرح کرد: تمامی مواکبی که در مرز و شهر مهران حضور دارند تا سه روز آینده حضور داشته باشند تا زواری که در این روزها وارد کشور می شوند به سختی نیافتند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار