استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : ر پایانه برکت مجموع عوامل نظامی و انتظامی، اورژانس و هلال احمر ، آتش نشانی، سیستم تلویزیونی سپاه و سیستم آب خنک و سایبان و موکبها مستقر هستند و همه آن در راستای خدمات رسانی به زائران است.
کد خبر: ۱۰۶۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ 13 September 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در بازدید از پایانه مرزی مهران با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: این روزها، شاهد بازگشت زائرین از عراق به کشورمان هستیم که لحظه به لحظه در حال افزایش است، بخشی از ظرفیت‌های را در پایانه برکت برای ساماندهی و مدیریت راحتی زوار و هم از نظر ارائه خدمات بهداشتی، رفاهی و درمانی و همچنین از لحاظ انتقال زائرین به شهرهای خود مستقر شده است.

حسن بهرام نیا گفت: خوشبختانه تا این لحظه مشکلی در ارتباط با انتقال زائرین نداشتیم و هیچ گونه کمبودی از نظر اتوبوس نداشتیم و امیدواریم با این آهنگ تا پایان اربعین کارها را مدیریت کنیم و برنامه ریزی کنیم که رضایت خاطر زائرین را جلب کنیم،

وی افزود: در پایانه برکت مجموع عوامل نظامی و انتظامی، اورژانس و هلال احمر ، آتش نشانی، سیستم تلویزیونی سپاه و سیستم آب خنک و سایبان و موکبها مستقر هستند و همه آن در راستای خدمات رسانی به زائران است.

استاندار ایلام یادآور شد: از کارهایی که از دیشب انجام گرفت این بود که کلیه اتوبوس‌ها را در محلی که تقریباً یک ماه و نیم پیش به محوطه پارکینگ اربعین اضافه کردیم، به آن محل ببریم که دپو شوند و زائر با راننده اتوبوس مواجه نشود که زمینه برای سوءاستفاده شود.

وی بیان کرد: در سایبان ها ۱۹ استان دارای میز خدمت هستند و بعد از دریافت هزینه سفر از زائرین که به منزله بلیط است از اینجا با اعلامی که با بی سیم می شود اتوبوس های هر استان پشت همین نیوجرسی که برای هر استان مشخص شده استقرار پیدا می کنند و زائرین سوار می شوند و این اقدام در جهت بازدارنده سوءاستفاده کنندگان بود.

استاندار ایلام یادآور شد: موتور سوارانی را مستقر کردیم که تحت عنوان راهنمای زائر فعالیت دارند و اگر کسی گم شود یا محل اتوبوس شهر خود را پیدا کند، آنها را هدایت می کنند.

وی بیان کرد: جهت نظارت و کنترل قیمت اکیپی را راه انداخته ایم متشکل از راهداری، نیروی انتظامی(یگان ویژه) و تعزیرات که اینها در سطح پایانه نظارت دارند و مکانی برای مراجعه به آنها جهت گزارش تخلفات وجود دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار