فرمانده انتظامی ایلام ؛
فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه تولید امنیت نیازمند مشارکت همگانی است ، گفت: بیش از ۳۱۴ هزار خودرو از ابتدای ماه صفر تاکنون از مسیرهای مواصلاتی استان تردد کرده است.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴ 13 September 2022

به گزارش تابناک ایلام، سردار دلاور  القاصی مهر اظهار داشت: پلیس نهادی مردمی، انقلابی و یکی از سازمان هایی است که مجاهدانه برای امنیت و آرامش زوار از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی افزود: افتخار پلیس خدمتگزاری بی  منت و صادقانه به زائران، همراه با رافت و مهربانی است،چرا که حسن خلق و داشتن اخلاق حسنه در انجام ماموریت،اقتدار و محبوبیت نیروی انتظامی را افزایش می دهد.

فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: بخش های مختلف پلیس علی‌رغم گرمای شدید هوا  و دوری از خانواده با بردباری و سعه صدر در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

سردار القاصی مهر به حضور گسترده و با اقتدار پلیس برای امنیت و هدایت زائران اشاره کرد و گفت: پلیس از تمام ظرفیت های خود استفاده می کند تا زائران در کمال امنیت و آرامش به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی ضمن تقدیر از همکاری مطلوب زائران با پلیس، ادامه داد: زائران برای بازگشت به استان های خود عجله و شتاب نداشته باشند و پس از استراحت کامل به سمت مقصد خود حرکت کنند. /ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار