استاندار ایلام اظهار کرد: زیرساخت های لازم برای سهولت در تردد زائران از نظر اسکان، استراحت، تغذیه و تردد در زمان برگشت در پایانه مرزی مهران فراهم است.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ 11 September 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا گفت : در دیدارهای چهره به چهره که امروز در پایانه مرزی مهران با زائران داشتیم از وضعیت خدمات رسانی ابراز رضایت داشتند و این روند با تلاش جهادی همه اعضای ستاد اعضای اربعین استان تا برگشت کامل زوار عزیز از مرز ادامه خواهد داشت.

وی افزود :  به راهداری تاکید شده است که در اسرع وقت زمینه تهیه ناوگان حمل و نقل لازم جهت تردد زائران به استان های مبدا خود فراهم شود و در این راستا هم اکنون نشست ستاد اربعین با حضور معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در پایانه مرزی مهران در حال برگزاری است.

بهرام نیا ادامه داد : در بازدیدهای میدانی از پایانه مسافربری، ناوگان حمل و نقل به تعداد لازم جهت جابجایی زائران وجود دارد که در این بازیدها تنها استان همدان با کمبود اتوبوس مواجه بود که با رایزنی های لازم ۳۰ دستگاه اتوبوس هم اکنون در ۳۰۰ کیلومتری مهران به سمت مرز هستند.

وی گفت :با توجه به کمبود امکانات و نبود وسیله نقلیه برای جابجایی سریع زائران این موضوع سبب شد تا ما زائران را با مدیریت به سمت مرز عبور دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار