اگر امروز زیر ساخت ها پاسخگو نیست از ضعف مدیران استان نیست بلکه نتیجه تسامح و تساهل شما و جابجایی اعتبارات استان از شهرهای زایر پذیر به شهرهای پرت و دور افتاده است .
کد خبر: ۱۰۶۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 11 September 2022

تابناک ایلام ::امروز مهران پیشانی ایران است ،امروز مهران گرانیگاه جهان تشیع و تجلی شعار وحدت و برادری و تبلور ایثار و گذشت است .

امروزمهران نقش و وظیفه یک کلانشهر را بازی می کند اما با امکانات و زیر ساخت های یک روستای بزرگ و این جز با نگاه حضرت اباعبدالله و ایثار مردم و همت مسیولین میسور نیست .

امروز مهران آبروی ایلام و ایلامیان است ،بر هر ایلامی در جغرافیای این استان تکلیف است که با کنار گذاشتن اختلافات و تفاوت دیدگاهها دوش به دوش دیگر مردم و مسیولین در میدان خدمت رسانی به زایرین حسینی قرار گیرد

امروز هر صدایی که از ایلام بر می خیزد باید صدای وحدت و نمایش کرامت و میهمان نوازی مردم ایلام باشد ،مهران و دهلران و ایوان و چوار هم نشناسد !

اگر امروز ضعفی هم وجود دارد باید درون خانوادگی بیان شود نه اینکه با تریبونهای رسمی آنگونه ضعف های کوچک ایلام و مهران بزرگ شود که تمامی تلاش های مسیولین و مردم استان را به گوشه رینگ بکشاند و این اوج قدرناشناسی است !

دیروز در خبری خواندیم که رییس مجمع نمایندگان خوزستان وضعیت مرزهای چهارگانه را بدون تعصب مطلوب اعلام کرد اما از مسولین کشور توجه ویژه به رفع نواقص زیرساختی را خواستار شد .

به این می گویند پختگی یک نماینده ! نه نماینده ای که با فرصت طلبی به دنبال تضعیف مرز مهران است تا مثلا مرز دیگری را مطلوب خدمات دهی به زایرین دانسته و با بازگشایی آن برای خود عملکرد بسازد

پس جای هیچ شک و شبهه ای نیست که تخریب مهران برای نفع جویی خود خیانت به مردم استان ایلام قلمداد می شود  ،برای ما ایلامیان فرقی نمی کند که میهمان ما از کدام مرز استان خارج شود ،مهم به جای آوردن رسم میزبانی است که امروز در حال تحقق است .

جناب نماینده ای که زبانتان برای تخریب مدیران و تضعیف مرز مهران براحتی می چرخد !یادتان باشد که بخش قابل توجهی از اعتبارات زیرساختی مهران را شما به شهرهای حوزه انتخابیه خود گسیل دادید که امروز حتی رنگ یک زایر را به چشم ندیده اند

اگر امروز زیر ساخت ها پاسخگو نیست از ضعف مدیران استان نیست بلکه نتیجه تسامح و تساهل وکلای ملت  و جابجایی اعتبارات استان از شهرهای زایر پذیر به شهرهای پرت و دور افتاده است .

امروز اگر بنا باشد کسی پاسخگوی وضعیت زیر ساخت های ضعیف اربعین باشد ،اول شما هستید بعد مدیران ارشد صرفا عکس بگیر کشوری !این را هم یادتان باشد اگر امروز کلنگ بزرگراهی در نزدیکی شما به زمین زده می شود به برکت اربعین و مهران است !پس لطفاً در این شرایط خاص سکوت کنید که به صلاح است.

ما مخالف بازگشایی مرزهای متعدد استان نیستیم اتفاقا آن را در مسیر توسعه استان می دانیم ،اما بازگشایی مرز جدید نباید به قربانی مرز دیگری بیانجامد ،نیاز به بازگشایی مرز جدید نباید با نفی مرز دیگری رقم بخورد .ا

گر به دنبال بازگشایی مرز جدیدی هستید ما آن را اقدامی در مسیر منافع استان می دانیم ،اما این تلاش نباید از طریق بایکوت کردن مرز فعال و بین المللی استان که همه ما مدیون آن هستیم صورت پذیرد .پس مراقب کلامتان باشید که امروز مهران تصویری جامع از ایللم و ایلام یعنی ایرانی کوچک !!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آبدانان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
قلم های مسموم و بغض آلود شما بر ما اهالی حوزه جنوب بیگانه نیست،شما فقط میخواهید ایلامتان در کانون توجه باشد،این توجه حتی اگه به قیمت قربانی شدن و نادیده شدن منافع حوزه جنوب باشد برای شما مهم نیست.شما اینقدر وقیح هستید که حتی پیگیریهای نماینده حوزه مظلوم جنوب برای یادآوری و در کانون توجه قراردادن مرز چیلات برای استفاده مکمل در جابجایی زوار را بر نمی تابید؟ولی ما به کوری چشم شما و بدخواهان از نماینده مردم حوزه جنوب حمایت خواهیم کرد
مدیر پایگاه

سلام 


این دیدگاه که ما با خصومت مسایل مرتبط با نماینده جنوب را پیگیری می‌کنیم نشات گرفته از بیماری روح بیمار و آلودگی فکری برخی قلم بدستان این حوزه است .


در حالیکه دغدغه ما تعالی استان از جنوب تا شمال آن است 


چکار کنیم برخی رفتارهای نماینده شریف جنوب استان آنچنان منفعت طلبانه است که راه گریزی برای ورود به آن در پیش روی ما نخواهد گذاشت .


 


البته وقاحت را کسانی رقم می زنند که ایلام و تمامی فرصت های آن را صرفا برای خود و اطرافیان خود می خواهند 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار