مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام خبر داد؛
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: ۶ دستگاه جایگاه سیار سوخت جهت استقرار در مکان‌هایی که توسط کارگروه کمیته زیرساخت اربعین استان مدنظر قرار داده است، دایر می شود.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ 03 September 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر چاغروندی در جلسه ستاد اربعین در مهران از آمادگی کامل جایگاه های سوخت این استان در ایام اربعین جهت خدمت رسانی به زائران حسینی خبر داد و گفت: هیچ نگرانی در تامین فرآورده های نفتی برای تردد وسایل نقلیه زائران اربعین حسینی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد جایگاه سیار ۵ دستگاه نصب شده و یک دستگاه هم طی ۲ روز آینده نصب می شود، تصریح کرد: علی رغم مصوب شدن این ۶ دستگاه برای نقاط جانمایی شده تعداد ۲ دستگاه نیز تهیه شده و در صورت ضرورت و نیاز نصب خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام تاکید کرد: امسال و در ایام اربعین ۵ جایگاه تامین سوخت (بنزین و گازوئیل) در مهران به ‌صورت سیار و شبانه ‌روزی آماده خدمات ‌دهی به زائران اربعین است.

چاغروندی با بیان اینکه این پنج جایگاه سوخت، جانمایی، نصب و آماده بهره برداری و سوخت رسانی به زوار کربلای معلی خواهند بود. افزود: محل این جایگاه های سیار یک دستگاه در پارکینگ برکت ، ۲ دستگاه روبروی تاسیسات همیاری شهرداری ( سیسترابر )، یک دستگاه در ورودی کمربندی غربی از طرف پار کینگ اربعین ، یک دستگاه خروجی کمربندی غربی بسمت مرز، یک مورد نیز روبروی درب سد ال اسحاق که تنها جایگاه عرضه بنزین عرضه می باشد و سایر جایگاه ها نفتگاز عرضه می کنند، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: جهت خدمت رسانی بهتر به زوار در محورهای مواصلاتی به شهر مهران بنرهایی با مضمون ( برای سوختگیری اقدام فرمائید) تهیه شده است .

چاغروندی همچنین در ادامه به صدور کارت های سوخت آزاد برای جایگاه های سوخت محورهای اربعین اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم عظیم وسائل نقلیه از مسیرهای مواصلاتی استان در ایام اربعین، تمهیدات لازم جهت تامین و افزایش سوخت مورد نظر استان انجام شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار