استاندار ایلام؛
استانار ایلام اظهار داشت : تورم استان پس از سال ها در تاریخ استان که رتبه نخست کشور را داشت و نگین کشور از نظر تورم بود با ورود دستگاه ها اجرایی، تعزیرات، بازرسی، دستگاه های نظارتی مانند جهاد، صمت و بسیج اصناف سه رتبه نزول یافت که با راه اندازی میدان میوه و تره شهر ایلام شاهد کاهش بیشتر نرخ تورم در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 29 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود: براساس سامانه رصد وزارت کار، ایلام در سال ۱۴۰۱ تاکنون رتبه نخست ایجاد اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است.

وی گفت : استان ایلام در سال ۱۴۰۱ از نظر جذب تسهیلات تبصره ۱۸ رتبه سوم کشور را کسب کرد که این توفیقات نتیجه هم صدایی، همکاری همه دستگاه به ویژه دستگاه های تابع قوه قضاییه در استان است که خروجی آن به نفع مردم است.

بهرام نیا اتحاد و انسجام، هم صدایی و تک صدایی مدیران دستگاه های اجرایی استان را خدمت صادقانه برای مردم مطرح کرد و گفت: امیدواریم همه قدردان این موهبت الهی باشیم چراکه عاقبت بخیری ما در سایه خدمت صادقانه به مردم است.

وی بیان داشت : مردم ایران با اقتدار تمام چهار دهه در مقابل تحریم های ناجوانمردانه دشمن ایستادگی کردند و نشان دادند که هیچگاه در مقابل استکبار شکست را نمی پذیرند.

بهرام نیا مطرح کرد: امروز ولایت فقیه برای کشور عزت و افتخار است و با این رهبری فقیه روز به روز درحال پیشرفت هستیم./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار