فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف ۹ دستگاه خودروی خارجی فاقد مدارک قانونی به ارزش تقریبی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰ 29 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارزو بررسی اخبار واصله به ۹ دستگاه خودرو سواری خارجی قاچاق که در یک کوچه اختصاصی دریکی ازمحلات شهر ایلام پارک شده بودند، مشکوک می‌شوند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بررسی‌های تکمیلی با اقدامات شبانه روزی و استفاده از سامانه‌های هوشمند الکترونیکی متوجه شدند خودروهای موصوف از طریق مرزهای شمال غرب کشور به صورت غیر مجاز بدون پلاک و یا حتی با پلاک‌های جعلی و غیر قانونی وارد و در داخل کشور تردد می‌کنند که در نهایت طی هماهنگی با مرجع قضائی با اقدامات به موقع پلیس توقیف و تحویل پارکینگ داده شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ارزش خودروهای مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه برخورد باعوامل اصلی قاچاق در اولویت کاری پلیس است و با مخلان نظم اقتصادی برخورد خواهد شد ادامه داد: ازمردم می‌خواهیم چنانچه با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان وکسانی که امنیت اقتصادی جامعه را به خطر می‌اندازند مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار