سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان ایلام خبر داد:
سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان ایلام از افزایش ۱۷۶ درصدی تسهیلات در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ 25 August 2022

افزایش ۱۷۶ درصدی تسهیلات در ایلامبه گزارش تابناک ایلام؛ مرتضی دالوند اظهار داشت: 2003 فقره تسهیلات ارزان قیمت با اعتباری بیش از 1,650 میلیارد ریال از ابتدای شهریورماه سال 1400 تا شهریور 1401 توسط این صندوق در استان پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل176 درصد افزایش داشته است.

دالوند ضمن تبریک هفته دولت و گرمیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: این تسهیلات پرداختی در بخش های خدمات، کشاورزی، صنعت و رفاهی پرداخت شده و با پرداخت آن برای 1435 نفر در استان اشتغال ایجاد کرده است.
وی در تشریح فعالیت ها و همکاری مشترک با سایر سازمان ها بیان داشت: این صندوق طی تفاهم نامه با نهادها و دستگاه ها از جمله وزارت ورزش و جوانان، صندوق هنرمندان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان زندان ها، فنی و حرفه ای، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و غیره از ابتدای شهریور سال گذشته تا کنون 950 فقره تسهیلات اشتغالزایی با اعتباری بیش از ۱,۲۸۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

وی افزود: در این مدت از طریق تفاهم نامه های منعقد شده با بنیاد برکت 161 فقره تسهیلات اشتغالزایی با اعتبار 64 میلیارد ریال پرداخت شده است.

دالوند افزود: صندوق استان از ابتدای سال جاری با ابلاغ اعتبارات بند الف تبصره18 قانون بودجه سال1400 توانسته است با عملکردی بسیار مناسب بیش از 98 درصد اعتبار مربوطه راجذب و تسهیلات اشتغال ارزان قیمت به متقاضیان معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی پرداخت نماید که در این راستا تعداد 431 فقره تسهیلات با اعتبار 980 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

صندوق کارآفرینی امید استان ایلام با این عملکرد توانسته رتبه اول را تا پایان تیرماه بین صندوق های سراسر کشور کسب کرده و همچنین رتبه ممتازی در بین بانک های عامل در استان کسب کرده است.

سرپرست صندوق استان ایلام در خصوص اقدامات و خدمات صندوق استان در سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام در مهرماه سال1400 گفتند: صندوق استان با پرداخت 190 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ضروری به 845 فقره درخواست مردمی سفر ریاست محترم جمهوری پاسخ داده است.

سرپرست صندوق استان ایلام گفت: تعداد 52 طرح اشتغالزایی در سطح استان ایلام با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید با اعتبار 378 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید این تسهیلات را در حمایت مالی از جوانان تحصیل کرده، دارای مهارت، زنان خودسرپرست، نخبگان و کارآفرینان در قالب ایجاد کسب و کار خرد و کوچک با رویکرد توانمندسازی و شبکه سازی هم افزا و تکمیل زنجیره ارزش با اولویت مناطق محروم و مناطق روستایی پرداخت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار