رییس پلیس راهور فراجا اظهار کرد :هر چه ترددها بیشتر باشد به طور قطع رابطه معنا داری با افزایش میزان تصادفات وجود دارد که لازم است در این زمینه فرهنگ سازی لازم انجام شود و هماهنگی لازم در راستای اطلاع رسانی به مردم به منظور سفر به موقع و ایمن داشته باشیم و در این زمینه صدا و سیما و نقش رسانه ها بسیار مهم است.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵ 25 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردارسید کمال هادیانفر گفت : در اربعین برای پلیس مدیریت ترافیک از مبدا و مقصد در نظر گرفته می شود و برای جلوگیری از حجم بالای وسایل نقلیه در یک مسیر یابد انسداد مسیر نداشته باشیم.

وی افزود : لازم است بحث ایمنی راه ها و تکمیل و تجهیز راه های استان به ویژه مسیر ایلام به مهران مورد توجه قرار گیرد و با توجه به تغییر الگوی سفر و مسافرت شبانه زائران به دلیل خنکی هوا بحث روشنایی راهها مورد توجه قرار گیرد.

هایانفر ادامه داد : باید نقاط حادثه خیز را در سطح جاده های کشور و استان رفع و زمینه ها و شرایط لازم را برای سفر ایمن و راحت برای مسافران و زائران اربعین حسینی فراهم کنیم و در این حوزه نیز لازم است که هماهنگی کاملی بین دستگاه های مختلف اجرایی و انتظامی وجود داشته باشد.

وی بیان داشت : با توجه به ورود اربعین به فصل گرما پیش بینی می شود تعداد زیادی از زائران شب ها را برای عزیمت به مرزها انتخاب کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار