مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار کرد : درهفته دولت امسال ۹ روستا گازدار می‌شود که با گازرسانی به این مناطق، بیش از ۳۶۵ خانوار دیگر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ 25 August 2022

امسال همزمان با  هفته دولت  9روستای استان گازدار می‌شوند

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمود کشاورز اظهار داشت : هفته دولت امسال ۲ روستا در دهلران، یک روستا در ملکشاهی، ۲ روستا در هلیلان، ۳ روستا در چرداول و یک روستا در سیروان گازدار خواهد شد.

وی گفت : این روستاها شامل تختان و آگره‌بید دهلران، وری ملکشاهی، گاودول و بان‌لکان هلیلان، کمول، کمول رستم‌بیگی و کمول محمدزمان در چرداول و چم روته در سیروان است.

وی ادامه داد: روستای فرهادآباد دره‌شهر با ۹۳ خانوار، روستای تنگ قیر چرداول با ۵۰ خانوار، روستاهای خربزان بالا و پائین از توابع شهرستان دهلران با ۴۲ خانوار، گلدره با ۱۰۰ خانوار، پاتخت با ۳۰ خانوار، شاهران با ۱۰۰ خانوار، سیرکانه با ۱۵ خانوار، چاله‌خشک علیا با ۱۲۷ خانوار، میدر علیا و سفلی ۱۳۰ خانوار، چنارآباد ۳۰ خانوار، باغ ۳۰ خانوار و چاله‌خشک سفلی با ۱۳ خانوار از توابع شهرستان هلیلان با میزان اعتباری بالغ بر ۳۳۴ میلیارد ریال پروژه گازرسانی به این روستاها در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: اجرای ایستگاه مستقل CGS شهرستان سیروان با اعتباری به میزان ۹۵ میلیارد ریال با اجرای ۵ کیلومتر خط انتقال و تغذیه فلزی و نیز بهره‌برداری از گازرسانی به ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها است.

کشاورز با اشاره به عملیات لوله گذاری گاز به طول پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر در نقاط مختلف استان ایلام اظهار داشت: ۱۱۹ هزار انشعاب جدید نصب و بیش از ۲۰۰ هزار مشترک جدید در شرکت گاز استان پذیرش شده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی شهرک های صنعتی استان از نعمت گاز بهره مند هستند تاکید کرد: اقدامات مربوط به گازرسانی یک هزار و ۱۳۶ واحد اقتصادی فعال طی یک سال گذشته صورت گرفته است.

کشاورز ادامه داد: در ارزیابی های شرکت ملی گاز کشور، استان ایلام در اکثر شاخص ها جزو شرکت های برتر بوده و حذف قبض های کاغذی و جایگزینی این قبوض کاغذی با پیامک در سطح کشور برای اولین بار در استان ایلام انجام شد. 

  وی عمل به مسوولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی را وظیفه همگانی دانست و تاکید کرد: در راستای مسوولیت های اجتماعی این شرکت، نشست هایی با اداره کل نوسازی مدارس ایلام انجام گرفته است تا با بهبود وضعیت موتورخانه های مدارس و حذف بخاری های فرسوده و باایمنی پایین، همه مدارس استان به تجهیزات گرمایشی استاندارد مجهز شوند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار