مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن؛
مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن گفت: این بانک به عنوان نهادی که از حوزه صنعت حمایت های ویژه ای داشته، تمرکز خاصی به مناطق محروم و کم برخورداری چون استان ایلام دارد.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ 24 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علی خورسندیان روز چهارشنبه در جریان بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان های ایوان و چرداول اظهار داشت: رونق بخش تولید و اشتغال کشور موجب امیدآفرینی در بین آحاد مردم خواهد شد و رسالت بانک صنعت و معدن همواره ساختن این امیدآفرینی و حل مشکلات تولیدکنندگان است.

وی افزود: رویکرد حمایت از تولید داخلی و توجه از صنعتگران سبب می شود تا اقتصاد کشور از تحریکات جهانی و سیاست کشورهای ابرقدرت تاثیر نپذیرد و نیاز بازارهای داخلی باتوجه به ظرفیت ها و توان داخلی پاسخ داده شود.

خورسندیان کاهش وابستگی به نفت، توجه به اقتصاد دانش بنیان و حمایت از آنها، مدیریت مناسب نقدینگی و اجرای طرح های تولیدی اشتغال محور را از عوامل تحقق شعار سال بیان کرد گفت: بانک صنعت و معدن این توانایی را دارد که با ارایه خدمات نوین تامین‌ مالی مانند زنجیره تامین وابستگی کشور را به مواد اولیه وارداتی کاهش دهد.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن با اشاره به بازدید از طرح های تولیدی استان ایلام افزود: با توجه به سفر ریاست ‌محترم جمهور به ایلام، تاکید خاصی داشتیم که در سفر به این استان از طرح های در دست اجرا و فعال شهرستان های ایوان و چرداول بازدید بعمل آوریم و مساعل و مشکلات این واحدها را از نزدیک مشاهده و جهت رفع آن ها تلاش کنیم.

خورسندیان اضافه کرد: در بازدید از شرکت فولادگستر آتنا ، شرکت فعال کوشاب غرب و واحد در دست اجرای کاغذ سنگی با پیشرفت ۳۰ درصدی چرداول، تلاش ما این است تا با مشارکت بانک صنعت، معدن و صندوق و همکاری خود واحد تولیدی مشکلات موجود این واحد برطرف شود.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک صنعت، معدن با اشاره به سفر وضعیت واحد تولیدی تهیه فیلتر شهرستان ایوان که برای صنایع تولید می شود، یادآور شد: پیشرفت ۶۰ درصدی و خوبی داشته است که درصدد هستیم با تزریق منابع توسط بانک این میزان پیشرفت فیزیکی به ۱۰۰ درصد رسیده و واحد تولیدی مورد نظر به بهره برداری برسد.

خورسندیان تاکید کرد: در بازدید از واحد تولیدی فولاد شهرستان ایوان که با پیشرفت بالای ۸۰ درصدی در حال اجراست، تلاش ما این است بتوانیم با تزریق منابع از بانک، شاهد بهره برداری این واحد تولیدی بزرگ باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با توسعه واحدهای تولیدی در استان ایلام چهره محرومیت از این‌ منطقه برداشته شود و به عنوان یک استان برخوردار با توجه به پتانسیل و ظرفیت های که داراست شاهد آبادانی بیشتر در این ‌منطقه باشیم.

رییس هیات مدیره بانک صنعت و معدن در خصوص بازپرداخت تسهیلات صندوق ذخیره واحدهای مشکل دار هم گفت: انتظار می رود این‌ واحدها مشکلات خود را به عنوان درخواست به مرکز ارجاع دهند تا با تشکیل جلسات با صندوق و استفاده از تمامی ظرفیت ها مشکلات وموانع موجود این واحدها برطرف گردد.

خورسندیان در دیدار با مدیران این واحدهای تولیدی بر لزوم همکاری مشترک صنعتگران و بانک صنعت و معدن در خصوص استفاده از حداکثر ظرفیت این واحدهای تولیدی تاکید و خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس نیز بانک می کوشد با تمام توان از بخش تولید و اشتغال کشور حمایت کند، واحدهای دارای مشکل را شناسایی و با مشاوره صحیح و تامین مالی بهینه از کاهش ظرفیت تولید و توقف فعالیت آنها ممانعت نماید.

در جریان سفر یک روزه مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک صنعت، معدن به ایلام در آیینی از زحمات امین رضایی تقدیر و محمد کلانتری به عنوان مدیرعامل جدید بانک صنعت و معدن استان ‌معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار