سرپرست صندوق کارآفرینی امید ایلام بیان داشت :۲ هزار و سه فقره تسهیلات ارزان قیمت با اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومان از ابتدای شهریور سال گذشته تا ابتدای شهریور امسال توسط این صندوق پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل ۱۷۶ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ 25 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ دالوند افزود:  این تسهیلات پرداختی در بخش های خدمات، کشاورزی، صنعت و رفاهی پرداخت شده و با پرداخت آن برای یک هزار و ۴۳۵ نفر در استان اشتغال ایجاد کرده است.

وی گفت :  این صندوق طی تفاهم نامه با نهادها و دستگاه ها از جمله وزارت ورزش و جوانان، صندوق هنرمندان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان زندان ها، فنی و حرفه ای، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی از ابتدای شهریور سال گذشته تاکنون ۹۵۰  فقره تسهیلات اشتغالزایی با اعتباری بیش از ۱۲۸ میلیارد تومان پرداخت کرده است.

دالوند ادامه داد :صندوق استان از ابتدای سال جاری با ابلاغ اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ توانسته با عملکردی بسیار مناسب بیش از ۹۸ درصد اعتبار مربوطه راجذب و تسهیلات اشتغال ارزان قیمت به متقاضیان معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی پرداخت نماید که در این راستا تعداد ۴۳۱ فقره تسهیلات با اعتبار ۹۸۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

 وی افزود: صندوق استان با پرداخت ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ضروری به ۸۴۵ فقره درخواست مردمی سفر ریاست جمهوری پاسخ داده است.

دالوند مطرح کرد:   ۵۲ طرح اشتغالزایی در سطح استان ایلام با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید با اعتبار ۳۷۸ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار