نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نقش صلح یاران را به عنوان یکی از بسترهای مهم تقویت سازش در جامعه را بسیار مهم دانست و گفت: نقش این بزرگان و اعضای هیئت صلح و سازش در استان قابل تقدیر است.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ 24 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین  الله نور کریمی تبار روز در دیدار با رئیس ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه دادگستری استان ایلام اقدامات بسیار خوبی به خصوص برای صلح و سازش صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: نقش بزرگان و اعضای هیئت صلح و سازش در استان ستودنی است، خوشبختانه بزرگان و مصلحان استان به همراه مسئولان قضایی همیشه پای کار بوده اند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه امروزه یکی از معضلات استان ایلام وجود معارضان برای سرمایه گذاری است، تاکید کرد: بعضی از اراضی کشاورزی استان ایلام دارای مالکیت عرفی است که باید این مسئله ساماندهی شود، تا برای حضور سرمایه گذاران مشکلی پیش نیاید.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار  بیان کرد: سنددار کردن اراضی کشاورزی و ملی استان یکی از مهمترین مسائلی است که نقش بسیار مهمی در حضور سرمایه گذاران و کاهش معارضان دارد.

وی تصریح کرد: از دیگر مشکلات شهر ایلام ساخت و سازهای حاشیه شهر است که باید وضعیت صدور سند این ساخت و سازها ساماندهی و تعیین تکلیف شود.

امام جمعه ایلام بیان کرد: اگر ساخت و سازها غیرقانونی است، باید از همان ابتدا جلوی این کار گرفته شود تا مردم دچار مشکل نشوند، الان مردم دارای املاکی در حاشیه شهر هستند که فاقد سند بوده و نیاز است این مسئله و مشکلات به طور ریشه‌ای حل و بررسی شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار