مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام؛
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: امور مالیاتی برای اربعین پای کار خواهد بود و با تمام توان در شهرستان ملکشاهی حضور خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ 24 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا جنتی در در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان ایلام اظهار کرد: اربعین یک افتخار بزرگ برای استان ایلام است و امور مالیاتی استان برای خدمات رسانی به زوار پای کار خواهد بود.

وی گفت: برای افزایش خدمات رسانی به زوار اربعین در شهرستان ملکشاهی حتما کمک خواهیم کرد و در زمینه های مختلف شهرستان را کمک خواهیم کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام با اشاره به طرح بخشودگی جرائم مالیاتی، افزود: شرایط بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیات برای اشخاص حقیقی (مشاغل و کسبه) تا سقف ۲ میلیارد ریال (۲۰۰ میلیون تومان) و برای اشخاص حقوقی تا سقف ۳ میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان)، بدون پیش شرط فراهم شده است.

جنتی بیان کرد: از بانک های استان برای همکاری در زمینه وصول درآمدهای مالیاتی در استان انتظار همکاری داریم، افرادی هستند که از پرداخت مالیات فرار می کنند که باید معوقات این افراد وصول شود که این هم نیازمند همکاری بانک ها است.

وی گفت: همه دستگاه های اجرایی باید در راستای قانون برای وصول درآمدهای مالیاتی از افراد بدحساب همکاری و کمک کنند تا دولت به اهداف خود برسد.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام افزود: مسدود کردن حساب و توقیف اموال جزو قانون های کشور برای مودی مالیات بدحساب هستند و انتظار داریم بانک ها با مودی مالیاتی بدحساب همکاری نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار