فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام عنوان کرد:
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: بیش از 11 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 05 October 2015

به گزارش تابناک ایلام: فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: بیش از 11 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در آئین اعزام دانش‌آموزان ایلامی به مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های راهیان‌ نور اظهار داشت: با همکاری سپاه و آموزش و پرورش هر ساله کاروان‌های راهیان‌ نور به مناطق مختلف عملیاتی اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با بیان اینکه بیش از 11 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، گفت: آموزش و پرورش در این راستا همکاری لازم را با سپاه دارد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین هدف این طرح یعنی اجرای کاروان‌های راهیان‌نور اثرگذاری این طرح بوده که باید در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: مدت اجرای کاروان‌های راهیان‌ نور دو روزه بوده و دانش‌آموزان می‌توانند در این مدت از برنامه‌های تدارک دیده شده بهره‌مند شوند.

حسینی تصریح کرد: این برنامه همزمان با سراسر کشور برپا شده و در استان ایلام نیز طبق برنامه‌ از پیش تعیین شده این کاروان‌ها اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: عدالت‌خواهی و آسایش و امنیت و رفاه کشور و مبارزه دائم با استکبار از مهم‌ترین نکاتی است که باید مدنظر قرار گیرد، چون امام راحل همواره می‌فرمود که جنود رحمان در مقابل جنود شیطان هستند.

وی ادامه داد: امام راحل همواره آمریکا را شیطان بزرگ می‌خواند و در گذشته نیز بخش عمده‌ای از سربازان و رزمندگانی که در مقابل دشمنان ایستادند، قشر دانش‌آموز و دانشجو بودند.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: دانش‌آموزان بسیاری در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده و با جان خود از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع جانانه کردند./ج

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار