مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام؛
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام بیان کرد : همزمان با هفته دولت ۲۸ پروژه با اعتبار ۳۰۲ میلیارد تومان در بخش های مختلف عمران روستایی و بهسازی مسکن روستایی افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 23 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ محبی گفت : این ایام اجرای طرح هادی روستایی در سطح شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، دره شهر، چوار، چرداول، دهلران، سیروان، ملکشاهی، مهران و در سطح ۲۷ روستا به بهره برداری می سد.

وی افزود :ارائه تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی در سطح ۱۲ شهرستان استان به تعداد ۲ هزار و ۸۱۴ واحد با اشتغالزایی هشت هزار و ۴۰۰ نفر از دیگر طرح های افتتاحی ایام هفته دولت است.

محبی ادامه داد : در یکسال گذشته اجرای طرح هادی در سطح ۱۰۲ روستای استان با اعتباری معادل ۸۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی مطرح کرد : در حوزه عمران روستایی تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی در سطح ۵۹ ورستای استان با اعتبار چهار میلیارد تومان انجام شده است.

محبی افزود: در این طرح هادی روستاها هم به بعد طراحی و هم به بخش اشتغال و معیشت روستاییان توجه خاصی شده است و چون نقش هدایتی را نیز دارد، در صورت اجرای صحیح و دقیق آن بهسازی، نوسازی و توسعه مناطق روستایی و در نهایت ماندگاری روستاییان را در روستاها با تامین معیشت آنان به همراه خواهد داشت./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار