مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد : طرح پویش همراهان سفر ایمن همزمان با هشت استان کشور در این استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 21 August 2022

  به گزارش تاباک ایلام؛ سید زاهدین چشمه خاور  افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳ کیلومتر از جاده‌های این استان روکش آسفالت شده است.

وی گفت :  هزار تابلو، ۱۲ هزار پر چسب شب نما و سه کیلومتر نیوجرسی در محورهای مختلف استان نصب شده است.

چشمه خاور ادامه داد : امسال علاوه بر اقدامات نگهداری راه های استان، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها نیز در دستور کار این‌ اداره کل قرار گرفته است.

وی مطرح کرد :  طرح پویش همراهان سفر ایمن از ۱۵ شهریور آغاز و تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری ادامه دارد از این رو در فرصت اندک باقیمانده باید با بسیج همه امکانات نسبت به ایمن سازی مسیرهای منتهی به مرز مهران اقدام شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بیان کرد : اولویت اصلی در تمام معاونت‌ ها به خصوص حوزه‌های راهداری و حمل و نقل و ادارات شهرستانی بر ایمن سازی و به روز رسانی محورهای اصلی مسیر تردد زائران متمرکز و مدیران شهرستانی باید ضمن بازدیدهای روزانه همراه با نماینده حراست نسبت به تهیه برنامه و اولویت بندی نواقص برای اصلاح و ارسال آن به مرکز استان اقدام کنند.

 وی گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۱۶،۴ کیلومتر روکش راه فرعی و اصلی، میکروسرفیسینگ ۱۱ کیلومتر، چهار کیلومتر درز گیری، چهار هزار و ۲۸۸ تن لکه گیری آسفالت و ۶۷۸ کیلومتر شانه سازی مسیر انجام شده است./ع

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار