پیرو درخواست یکی جانبازان ۷۰ درصد برای تجهیز زائرسرای خود در مهران برای استفاده زائران جانباز قطع نخاع، استاندار ایلام بلافاصله دستور داد در اسرع وقت این زائرسرا از نظر تامین آب، برق، گاز و موضوع سرمایش تجهیز شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 20 August 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام‌نیا شامگاه جمعه به اتفاق معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی با خانواده علی عیسی نژاد جانباز قطع نخاعی ۷۰ درصد دیدار کرد.

وی در این دیدار با عنوان این مطلب که جانبازان افتخار و مایه مباهات همه ما هستند، افزود: جانبازان باید همیشه مورد تکریم همه قرار گیرند و این مهم وظیفه همه مدیران است.

استاندار ایلام در این دیدار با عنوان این مطلب که جانبازان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی فداکاری کردند، اظهار داشت: جانبازان برای حفظ آرمان ‌و اعتقادات خود و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی به جبهه های حق علیه باطل رفتند و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

گفتنی است جانباز گرانقدر ۷۰ درصد قطع نخاعی علی عیسی نژاد با عضویت وظیفه جمعی لشکر ۱۱ امیرالمومنین (ع) در منطقه مهران به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

‌شهدا گنجینه های عظیم معنوی هستند

استاندار ایلام همچنین شامگاه جمعه با خانواده شهید مجید الماسی زاده دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید والامقام، گفت: شهدا و خانواده آنان گنجینه عظیم معنوی و برگ زرینی هستند که در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط می شوند.

بهرام نیا در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در منزل خانواده این شهید عزیز، گفت: در خانه مادر شهیدی هستیم که فرزند برومند او از مصادیق بارز انقلابی گری، مجاهدت و دلدادگی به دین اسلام، قرآن و انقلاب هستند.

وی در ادامه خطاب به برادر جانباز این شهید والامقام گفت: مقام معظم رهبری در مقام جانبازان به زیبایی فرموده‌اند که، «جانبازان شهیدان زنده هستند».

شهید مجید الماسی زاده پاسدار وظیفه بودند که سال ۶۷ در مهران به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

آزادگان با استقامت خود پیام مقاومت ملت ایران را جهان مخابره کردند

استاندار ایلام در سومین دیدار خود در منزل آزاده و جانباز سرافراز محمدرضا فرجی حضور یافت و با بیان تحمل رنج و مشقت آزادگان در اسارت گفت: آزادگان با استقامت خود پیام مقاومت ملت بزرگ ایران را به جهان مخابره کردند.

وی با اشاره به اینکه آزادگان، زندان‌های مخوف رژیم بعثی را به دانشگاه معرفت آزادگی و انسان سازی تبدیل کردند، اضافه کرد: آزادگان با تحمل شدیدترین شکنجه ها الگویی عزتمندانه و فراموش نشدنی را از خود به یادگار گذاشتند که برای همیشه در تاریخ کشور ثبت خواهد شد.

محمدرضا فرجی آزاده سرافراز و جانباز ۶۰ درصد با عضویت مردمی در مورخ ۱/ ۷/ ۵۹ در منطقه مهران به اسارت نیروی دشمن بعثی درآمده و در تاریخ ۲۹/ ۵/ ۶۹ پس از ۱۰ سال به میهن اسلامی اسلامی بازگشتند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار