فرمانده سپاه ناحیه ایلام؛
فرمانده سپاه ناحیه ایلام اظهار کرد : سال گذشته بیش از ۸ میلیارد تومان وام های خوداشتغالی در جهت حمایت از صنایع تولیدی و رونق کسب و کارهای خانگی به متقاضیان پرداخت گردید.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ 20 August 2022


 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ الفتی گفت : از سال گذشته تاکنون در رزمایش‌های متعدد نسبت به توزیع بسته های معیشتی، کارت هدیه ، غذا گرم و همچنین تعداد ۱۳۵ جهیزیه و کمک جهیزیه و در مجموع حدود ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بیان داشت: بر اساس سند راهبردی اعتلای ۱۰ ساله بسیج که یکی از این راهبردها بحث پیش برندگی انقلاب اسلامی، جهاد، امیدآفرینی در عرصه های پیشرفت و ترقی و معنویت انقلاب است.

الفتی ادامه داد :  یکی از برنامه های شاخصی که بر اساس سند راهبردی، سال گذشته و امسال در سطح شهرستان دنبال می کنیم تفاهمنامه با کمیته امداد و سازمان بهزیستی در راستای ساخت منازل محرومین در سطح شهرستان، بخش مرکزی و سیوان است که به بر این اساس تعدادی منزل مسکونی در مرحله اتمام و در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهند شد.

وی مطرح کرد: در قالب بسته های معیشتی، پخت غذا در مناسبت های مختلف که در عید غدیر امسال ۷۲ دیگ غذا و بیش از ۳۰ هزار پرس در مناطق حاشیه شهر ایلام توزیع گردید که یک فرهنگ سازی در راستای پیام غدیر و کمک به محرومین می باشد که سازمان های هم افزا و همسو مانند سازمان تبلیغات استان، هیئت های مذهبی، ائمه جمعه در این زمینه پای کار بودند.

الفتی افزود: هم افزایی با صندوق کارآفرینی مهر امید جهت اشتغالزایی مناطق محروم در قالب صندوق های قرض الحسنه با معرفی افراد و تعاونی ها بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت :  در قالب طرح اندیشه ورز بسیج مهندسین کشاورزی و در راستای هم افزایی با سازمان های مربوطه آمار و اطلاعات واقعی عشایر و روستاییان استان را دریافت شد که در مرحله اول بیش از ۵۳۰۰ بازدید، تماس تلفنی با حضور میدانی در مناطق عشایرنشین شهرستان ایلام، بخش سیوان و مرکزی صورت گرفت در قالب این طرح بیش از ۴۰ درصد اسراف آرد روستاییان جلوگیری گردید.

وی بیان داشت:  اقدامات جهادی دولت سیزدهم موضوع جراحی بزرگ اقتصادی در جهت کمک به اقشار محروم جامعه که باعث کوتاهی دست رانت خواران شده شاید الان شاهد تورم باشیم ولی قطعا در آینده با مراودات و گشایش های اقتصادی صورت گرفته رونق اقتصادی شکل می گیرد.

سرهنگ الفتی خاطرنشان کرد: در طرح شهید امانی بازرسین با نظارت شبانه روزی در سطح بازار و با رصد کالاها و انبارها اقداماتی صورت گرفته که خوشبختانه کالاهای اساسی موردنیاز مردم که توسط صنوف احتکار شده با هماهنگی تعزیرات حکومتی کشف و روانه بازار گردید و الان با رصد اطلاعاتی و عملیاتی سپاه در این زمینه کنار دولت هستیم./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار