استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار کرد : ۷۸۰ میلیارد تومان خدمات عمرانی و زیرساختی به صورت مطالبات پیمانکاری و بدون دریافت هرگونه اعتباراتی و تنها با ریسک پذیری مدیران انجام گرفته است و رسانه ها باید با انتشار مطالب خود در مدیران ایجاد انگیزه کنند.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 19 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا افزود: خبرنگاری حرفه ای در توان هر کسی نیست و مدیران با رصد مطالب منتشره خبرنگاران و کسب اطلاعات از رسانه ها در مورد آن موضوعات تصمیم گیری می کنند.

وی گفت : مخاطب انتظار انتشار مطالب دقیق، شفاف و صریح در سریعترین زمان ممکن را دارد و هرگونه اخبار کذب، فاقد منبع معتبر و موثق یا انتشار دیرهنگام اخبار باعث ریزش مخاطبان رسانه ها و کوچ آنها به سایر رسانه ها می شود.

بهرام نیا ادامه داد: خبرنگاران واقعیت ها را با رعایت مواردی چون توام با حقیقت، سرعت، علم و اشراف به موضوع و فرهیختگی انتشار دهند تا اعتماد مخاطبان خود را جلب کنند.

وی اظهار داشت :  ایلام باوجود جمعیت کم اما دارای فضای رسانه ای پرشور، خبرنگاران فرهیخته و صاحب سبک و ایده پردازی است که در مقیاس ملی جایگاه خوبی دارند.

استاندار ایلام گفت :  رسانه ها به موضوع حیاتی جهاد تبیین ورود و برای اربعین کار کنند، باید فضای استان اربعینی و میزبان افراد دینی مذهبی و از هر قشری باشند و تار و پود آنها رسانه ها باید انقلاب کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار