معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام بیان داشت: تحقق جاده ایلام – مهران در حال اجراست که با برنامه ریزی های انجام شده تا اربعین امسال به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی نهایی تونل ها و پل ریزشی نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۶۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 18 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سعی هژبری افزود :  ۲۵ مصوبه از مصوبات سفر رییس جمهور به استان، جزو تعهدات بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که استاندار ایلام در دیدار اخیر با معاون اول رییس جمهور پیگیر اجرای این مصوبات بودند.

 وی گفت: فاز اول دی کلینیک شهرستان ملکشاهی نیز به اتمام رسیده و برای اجرای فاز دوم آن در حال رایزنی با بنیاد مستضعفان هستیم.

هژبری مطرح کرد :  پروژه تامین آب شرب پایانه مرزی مهران با بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید و تصفیه خانه آب شهر ایوان نیز با بیش از ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری است.

وی ادامه داد :   با توجه به اینکه برای تامین اعتبار فاز اول این پروژه در طول سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برنامه ریزی شده است، تا پایان سال با تامین اعتبارات لازم به بهره برداری خواهد رسید.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام تصریح کرد :  بهره برداری از مینی ان جی ال دهلران و پیشرفت ۶۵ درصدی پترو پالایش دهلران (ان جی ال ۳۱۰۰) از دیگر اقدامات انجام گرفته در حوزه مصوبات سفر ریاست جمهوری است.

وی خاطرنشان کرد : تکمیل عملیات میدان نفتی دانان با ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی خود را برای بهره برداری در دهه فجر طی می کند.

وی گفت : با وجود اینکه بهسازی و آسفالت محله کارخانه نمک ایلام جزو مصوبات نبود اما در قالب دستور ویژه رییس جمهور، شهرداری ایلام برای جدول کشی و آسفالت آن افزون بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار