معاون سیاسی ، امینی استاندار ایلام گفت: عملکرد و فعالیت مدیران دستگاه های اجرایی از نظر میزان عمل به تعهدات آنان به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بررسی می شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ 17 August 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدسبحان حسنی در نشست قرارگاه استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: تلاش ما است قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که به تازگی ابلاغ شده بصورت دقیق اجرا شود.

وی ادامه داد: در صورت کم توجهی به این قانون پیامدهای منفی آن متوجه کشور و استان خواهد شد بنابراین نیاز است همه در راستای عمل به تعهدات خود در این راستا عمل کنیم.

معاون استاندار ایلام خواستار نقش آفرینی و فعالیت بیشتر دستگاه های اجرایی در خصوص حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد و تاکید کرد: باید از طریق فضای مجازی، رسانه ها و صدا و سیما مردم از خدمات و مشوق های که برای فرزندآوری و ازدواج در نظر گرفته شود، مطلع شوند.

حسنی با قدردانی از بانک ملی و معاون فرهنگی سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام به دلیل اهتمام ویژه در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، یادآور شد: باید سایر دستگاه های اجرایی نیز در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

وی از مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام خواست جلسات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را در سطح شهرستان با هماهنگی فرمانداران برگزار و گزارش نشست ها نیز به استانداری اعلام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید تسریع در راه اندازی مرکز ناباوری شهر ایلام گفت: این مرکز می تواند بخش زیادی مشکلات حوزه ناباروری برطرف شود.

در این نشست مقرر شد اداره بهزیستی و سازمان تبلیغات اسلامی استان در نشست بعدی در خصوص اقدامات انجام در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گزارش ارائه دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار