مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: ۱۵ طرح از طریق تسهیلات بانکی با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰۰ نفر در هفته دولت افتتاح میشود.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 18 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام بیان داشت : هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک و ارزشمند انقلاب اسلامی و احیاکننده روز های پرشور خدمتگزاری، شهیدان رجایی و باهنر است که این هفته یک فرصتی است تا مردم با اقدامات مجموعه های نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا شوند.

وی افزود: در همین راستا اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بر اساس وظایف محوله و در جهت ارائه خدمات دهی به جامعه توانسته اقدامات موثری انجام و طرح‌های قابل‌توجهی از طریق تسهیلات بانکی به متقاضیان در هفته دولت به بهره برداری برساند.

شریفی ادامه داد: ۲ سفره خانه سنتی در شهر ایلام توسط بخش خصوصی با اعتبار ۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای ۲۷ نفر و همچنین دو مجتمع خدماتی و گردشگری در ایلام با اعتبار ۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۸ نفر افتتاح خواهند شد.

مدیرکل این اداره تصریح کرد: همچنین در زمینه کارگاه های صنایع دستی در سراسر استان اقداماتی به همت بخش خصوصی انجام شده که در شهرستان های ایلام، دره شهر، دهلران، مهران، آبدانان، بدره، چوار، ملکشاهی، ایوان و سیروان جمعا با اعتبار یک میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای ۵۰ نفر در هفته دولت افتتاح می شود.

شریفی یادآور شد: همچنین مجتمع گردشگری در شهرستان ایوان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم ۱۵ نفر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: در مجموع ۱۵ طرح از طریق تسهیلات بانکی با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰۰ نفر در هفته دولت افتتاح که یک تحول بزرگی در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان ایجاد خواهد شد.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: افتتاح این طرح‌ها با همت بخش خصوصی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان در جهت اشتغال زایی، اقتصادی و شکوفایی صنایع دستی مناطق مختلف استان رقم زده شد که انشاءالله یک شروع دوباره ای برای برنامه های پیش رو در سال جاری و سال های آینده باشد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار