نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان داشت : یکی از مهمترین نکات مد نظر در اربعین امسال اشاعه و ترویج نماز جماعت است که باید ایستگاه های صلواتی هنگام پخش اذان خدمات رسانی به زائران برای اقامه نماز جماعت متوقف شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 17 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار مطرح کرد:  به برکت اربعین و حضور انبوه زائران در استان، طی سال های اخیر زیرساخت های ایلام تقویت شده که البته باید باتوجه به اهمیت موضوع و حضور گسترده زائران این زیرساخت های عمرانی و زیربنایی تقویت شود.

ی گفت : علاوه بر امکانات و نیروهای دستگاه های دولتی باید از ظرفیت های مردمی و خیرین نیز در راستای خدمت رسانی به زائران اربیعن بهره گیری شود.

امام جمعه ایلام ادامه داد : امسال باتوجه به شدت گرمای هوا، افزایش جمعیت زائران و کندی تردد زائران از آن سوی مرز توسط مرزبانان عراقی شرایط اربعین ویژه و حساس است.

وی مطرح کرد : باید تمام پیش بینی ها برای جلوگیری از خطر گرمازدگی زائران، تامین کافی آب و یخ، استراحتگاه، بالگرد برای امداد هوایی و بیمارستان های صحرایی، جلوگیری از تجمع زائران، اسکان و تغذیه آنها مد نظر باشد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار