معاون سیاسی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام گفت :با توجه به گرمای هوا و برای جلوگیری از ازدحام باید زوار کنترل شده وارد استان و از مرز مهران خارج شوند.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹ 16 August 2022

باید ورود زوار به استان و  مرز مهران کنترل شده باشدبه گزارش تابناک ایلام، محمد سبحان حسنی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت :اربعین یک فرصت طلایی از لحاظ معنوی، اقتصادی و معرفی استان و توسعه زیرساخت ها و پیامدهای اقتصادی برای ایلام بوده و باید توجه داشت که استان با اربعین به ایران و جهانیان شناسانده شد و انصافا در این سال ها در موضوع اربعین مردم ایلام پای کار بودند.

وی بیان داشت :باید همه تلاش کنیم با همدلی و وحدت موانع و مشکلات را برداریم زیرا دشمنان و حتی کشورهای همسایه رقابت تنگناتنگی با کشور ما دارند و همه باید دراین مسیر به همدیگر کمک کنیم.

حسنی با بیان اینکه سوء مدیریت ها نیازمند اصلاح است افزود : باید روی داشته هایمان متمرکز شویم و فقط به نداشته هایمان نپردازیم که باعث یاس و ناامیدی می شود و رسانه ها در کنار نقد بر نداشته ها به داشته هایمان بعنوان یک سند افتخار بپردازند و جامعه را مطلع کنند.

وی تاکید کرد : امنیت یکی از بزرگترین دستاوردها و داشته ی عظیم انقلاب برای مردم است و این امنیت در کشور و استان ایلام پایدار و بی نظیر است.

معاون سیاسی استاندار ایلام افزود: با توجه به اینکه که خیلی از تهدیدات علیه امنیت کشور ما وجود دارد ولی امنیت پایدار برقرار است و برای آن هزینه های زیادی کرده ایم.

وی به امنیت و همگرایی در استان ایلام اشاره کرد و گفت: بدلیل مسائل قومی، مذهبی و اشتراکات فراوان بی نظیر و فصل مشترکی بزرگ برای استان ایلام می باشد.

حسنی یادآور شد : باید داشته هایمان را برای نوجوانان و جوانان تبلیغ کنیم تا آنها بدانند از کجا به کجا رسیده ایم و چشم انداز کشور ماچگونه است.

وی افزود :متاسفانه فرهنگ کار در استان ایلام خوب فرهنگ سازی نشده و جا نیافتاده است و جوانان ما قدرت ریسک پذیری کار را ندارند و از جوانان می خواهیم دنبال کار و تولید باشند.

معاون سیاسی استاندار ایلام از اصحاب رسانه خواست : تلاش ها و خدمات ارزشمند صورت گرفته در استان را منتشر و تبیین کنند تا انگیزه ای مضاعف را به تلاشگران داده باشند.

وی افزود :با هم افزایی رسانه ها، مطبوعات و مدیران برای توسعه و اعتلای استانمان باید تلاش و حرکت کنیم زیرا توسعه و عمران در گرو وحدت و هم افزایی همه جانبه است.

حسنی یادآور شد :خط قرمز ما دشمنان هستند و همه در یک کشتی نشسته ایم و هدف همه ماها اعتلای کشور است.

وی به گفتمان رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: گفتمان ایشان، گفتمان انقلاب اسلامی است و در این دایره و گفتمان هم افزایی، وحدت و همدلی جز اولویت های مهم است./م

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار